بازدید 18857
۳
در پانصد و شصتمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

انتقاد شدید کریمی قدوسی از احمدی‌نژاد/ فرار مالیاتی 600 میلیاردی پزشکان و فرار مالیاتی تجار با کارت‌‎های بازرگانی اجاره‌ای /انتقاد ده‌نمکی از فیلم‌های ضداخلاقی و بازار تاسف‌بار چاپ کتاب

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: انتقاد ده‌نمکی از فیلم‌های ضداخلاقی و بازار تاسف‌بار چاپ کتاب؛ چه کسی پاسخگوی طرحی است که 38 سال به اجرا درنیامده است؟؛ را بشنوند.
کد خبر: ۷۵۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۷ 10 December 2017
 
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در پانصد و شصتمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.
 
انتقاد شدید کریمی قدوسی از احمدی‌نژاد

فرار مالیاتی 600 میلیاردی پزشکان

فرار مالیاتی با کارت‌‎های اجاره‌ای

انتقاد ده‌نمکی از فیلم‌های ضداخلاقی و بازار تاسف‌بار چاپ کتاب

چه کسی پاسخگوی طرحی است که 38 سال به اجرا درنیامده است؟

تعداد بازدید : 849
 
 
 
تهیه متن و تنظیم : شبیر مهدوی
گوینده: ستاره حاجی زاده
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳
فرار مالیاتی در درجه دهم قرار داره.بابا برنج وارداتیو این وارد کنندهها دو برابر قیمت قالب ملت بد بخت میکنن چرا کسی ب کسی نیست ؟؟؟؟؟؟؟
سونامی طلاق در پایتخت مذهبی ایران

سال گذشته در قم هر ماه ۲۹۴و روزانه ۱۰طلاق ثبت شده است. قم به عنوان یکی از مذهبی‌ترین شهرهای ایران بالاترین نرخ طلاق را درسال گذشته در کشور داشته است. در سال ۹۵، نرخ طلاق در استان قم برابر با ۲,۷۱ بوده در حالی که میانگین نرخ حاصل از ثبت طلاق در کل کشور ۲,۱۳ است. ناموفق بودن زوجین در برقراری ارتباط، مهم ترین علت طلاق در قم است. /ایرنا
با سلام و عرض ادب
متاسفم که فرار مالیاتی اندکی از پزشکان دا در حالیکه اکثرشان مالیات تمام درامدشان پلکانی تا ۵۰% بر اساس قانون قبل از پرداخت را در بوق کرنا مینمایید، اما مالیات چند میلیاردی درآمد به اصلاح سلبریتی ها، فوتبالیستها ، کنسرت گزارها و خیلی از بازازیها که شاید فرار مالیاتیشان به تنهایی از کل پزشکان بیشتر باشد را متذکر نمیشوید. قابل توجه است ، که خوشبختانه گروه پزشکی ایران همواره در سطح جانی مطرح بوده و هست ( آنهم بصورت آکادمیک، و نه ...)
با احترام
ساعت صفر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان