بازدید 4394

بوندس لیگا/باخت خانگی دورتموند و بردناپلئونی مونیخ

بوروسیا دورتموند بحران زده که در هفت هفته گذشته موفق به کسب پیروزی نشده بود، یک بار دیگر در کسب برد ناکام ماند و با قبول شکست 2 بر یک برابر میهمانش وردبرمن برای پنجمین بار در این فصل باخت و به رده هفتم جدول سقوط کرد.
کد خبر: ۷۵۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹ 09 December 2017

در شبی که هشتمین بازی بدون برد متوالی زردپوشان وستفالن در لالیگا به ثبت رسید، باواریایی‌ها و تساوی نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌ آنها پیروز شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم بوندس لیگای آلمان، امشب (شنبه) 4 بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ در فرانکفورت مقابل اینتراخت با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. تنها گل این بازی را که پیروزی در آن بایرن مونیخ را 35 امتیازی و حاشیه امنیتش را در صدر جدول بیشتر کرد، آرتورو ویدار در دقیقه 20 به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم امشب بوروسیا دورتموند بحران زده که در هفت هفته گذشته موفق به کسب پیروزی نشده بود، یک بار دیگر در کسب برد ناکام ماند و با قبول شکست 2 بر یک برابر میهمانش وردبرمن برای پنجمین بار در این فصل باخت و به رده هفتم جدول سقوط کرد. اگشتاین در دقیقه 26 و گبره سلاسیه در دقیقه 65 برای وردربرمن گلزنی کردند و تنها گل دورتموند را هم اوبامیانگ در دقیقه 58 به ثمر رساند. 

امشب همچنین لایپزیگ رده دومی در خانه برابر ماینتس به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.در دیگر بازی نیز مصاف خانگی هامبورگ مقابل ولفسبورگ بدون گل خاتمه یافت.در آخرین بازی امشب لیگ دسته اول فوتبال آلمان، از ساعت 21 به وقت تهران، بوروسیا مونشن‌گلادباخ میزبان شالکه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل