بازدید 3344

گزارشی علت تخریب مسکن مهر کرمانشاه تدوین میشود

عضو کمیسیون_عمران مجلس شورای اسلامی از تدوین گزارشی در خصوص علت تخریب سازه های مسکن مهر کرمانشاه در کمیسیون متبوعش خبر داد.
کد خبر: ۷۵۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸ 09 December 2017

 

محمد دامادی در خصوص نشست کارگروه بررسی سازه‌های مسکن مهر مناطق زلزله زده در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست شکرچی زاده، محفوظی و مهرآبادی معاونان وزارت راه و شهرسازی و همچنین نمایندگانی از سازمان بازرسی_کل_کشور، #دیوان_محاسبات و مرکز پژوهشهای مجلس حضور داشتند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع جلسه بررسی مسائل مربوط به سازه های مسکن مهر و سازه ساختمانهای با اهمیت بالا در شهرهای کرمانشاه و سرپل‌ذهاب و مناطق زلزله زده مانند بیمارستان و مسکن مهر بود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص میزان تخریب مسکن مهر استان کرمانشاه و دلایل تخریب سازه ها در روند زلزله بررسی های دقیقی باید صورت بگیرد و با توجه به برخی از اخباری که در فضای رسانه ای بعد از زلزله منتشر شده، احساس میشود حسن اعتماد بخشی از مردم درباره سازه ها با تردید روبه رو شده باشد، در این راستا کمیسیون عمران مجلس کارگروهی برای بررسی این موضوعات تشکیل داده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بازدید کارگروهی از کمیسیون عمران مجلس از سازه های مسکن مهر مناطق زلزله زده در روز یکشنبه گفت: مقرر شد شناسنامه املاک تخریب شده در زلزله کرمانشاه بررسی شود.

#دامادی تصریح کرد: باید مشخص شود متولیان ساخت سازه‌های تخریب شده در زلزله غرب کشور چه کسانی بودند همچنین بررسی ها در خصوص نوع مصالح ساختمانی، میزان رعایت ضوابط مهندسی و علت تخریب باید صورت خواهد گرفت.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ساخت سازه‌های ایمن در کشور یادآور شد: مقرر شده است گزارشی دقیق در خصوص علت تخریب سازه های حساس کرمانشاه و مسکن های مهر تدوین شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل