بازدید 7724
۴

ترکی الفیصل ایران را متهم کرد

رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان بار دیگر مدعی شد که ایران در امور داخلی کشورهای عربی مداخله می‌کند.
کد خبر: ۷۵۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ 09 December 2017

رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان بار دیگر مدعی شد که ایران در امور داخلی کشورهای عربی مداخله می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از الوطن، ترکی الفیصل رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان در جلسه خصوصی سیزدهمین نشست امنیتی «گفت‌وگوی منامه 2017» مدعی شد: ایران به طور آشکار ویرانی‌هایی در شهرهای بحرین ایجاد کرد.

وی مدعی شد: واضح‌ترین دلیل برای دخالت ایران در منطقه حمایت آنها از حوثی‌ها است که ویرانی‌های زیادی به وجود آوردند و در نهایت با هم‌پیمان خود علی عبدالله صالح رییس‌جمهور پیشین یمن درگیر شدند.

این مقام پیشین سعودی با طرح ادعاهای واهی و بی‌اساس علیه سپاه پاسداران ایران گفت: ایران در کنار بشار اسد رییس‌جمهور سوریه ایستاد و بیش از نیم میلیون نفر را کشتند.

ترکی الفصیل با متهم کردن ایران به انجام عملیات تروریستی مدعی شد: رویکرد توسعه طلبانه ایران این است که از نظر آنها ایران مسوول یک مذهب مشخص نیست بلکه مسوول تمام مسلمانان جهان است.

به گزارش ایسنا، این مقام پیشین سعودی در حالی ایران را به تروریسم و انجام عملیات ویران‌گر متهم می‌کند که ائتلاف عربی به رهبری عربستان بیش از دو سال و نیم است که کودکان و زنان بی‌گناه یمنی را به قتل می‌رساند و نام این ائتلاف اخیرا در لیست سیاه سازمان ملل قرار گرفت.

مقامات کشورمان همواره تاکید می‌کند که ما هیچ‌گونه دخالتی در کشور های دیگر نداریم و جمهوری اسلامی ایران برای ریشه کن کردن تروریسم تلاش‌های فراوانی کرده است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
مداخله ندیدی
که این سکوت را مداخله میبینی
عربستان هم حق ندارد در امور کشورای عربی مثل لبنان ، یمن ، عراق ، بحرین و . ... دخالت کند.
این دیگه چه جورش واقعا از شکست دیوانه شده اند
ایران هیچ احتیاجی به حضور نظامی در کشورهای دیگر نداره . ایران تفکر اسلام ناب محمدی رو ترویج داده و میده و حضرت رسول و اهل بیت ایشان .ایران با وفادارترین ملتها به پیامبر واهل بیت ایشان هست رسم ازادگی رو ازاونها اموخته . حتی در افریقا بررسی کنید وببینید چقدر به ایران وایرانی عشق وعلاقه دارن وبه شما چقدر ؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر