بازدید 10305
۳

عروس، پدرشوهرش را حبس کرد

کد خبر: ۷۵۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 09 December 2017

«مهناز» عروس 26 ساله خانواده‌ای است که با ارائه دادخواست مهریه و به دنبال آن متواری شدن همسرش، با استناد به تضامین ارائه شده برای این تعهد، پدرشوهر 60 ساله خود را روانه زندان کرد.

به گزارش جام جم، حاج غفور پدرشوهری است که از 23 شهریور ماه سال جاری به دلیل ضمانت از چک‌های پرداختی به عروس‌اش در قبال مهریه 114 سکه‌ای او، در زندان فردیس استان البرز تحمل حبس می‌کند.

«آش نخورده و دهان سوخته» مصداق بارز حکایت این پدر بازنشسته است که با بالا گرفتن اختلافات زناشویی تنها فرزند و عروس در آستانه طلاق‌اش، برای حل مشکل آن‌ها ورود کرد و به عبارتی ریش گرو گذاشت تا در قبال این پا درمیانی، پسرش گوشه زندان گرفتار نشود اما در مقابل، فرزند ناخلف با متواری شدن موجبات حبس پدر را فراهم کرد.

طبق گزارش کمیته تحقیق ستاد دیه، دی ماه سال 95 اختلاف روی اختلاف منجر به ترک خانه از جانب خانم خانه می‌شود و علی‌رغم پیگیری‌ها نه تنها تلاش ریش‌سفیدان دو خانواده به سازش این زوج منتهی نشد بلکه «مهناز» با به اجرا گذاشتن مهریه 114 سکه‌ای خود آخرین روزهای سال گذشته، همسرش را بعد از 4 سال زندگی مشترک و با وجود یک فرزند 2 ساله روانه زندان می‌کند.

پس از 15 روز از روانه شدن مرد خانه به زندان با توافق و قبولی تعهد، زوجه رضایت می‌دهد در قبال ضمانت پدرشوهرش که فرد سالخورده و آبرومندی بود همسرش از بند آزاد و در پی ایفای تعهدش برآید اما چند روز بعد از آزادی، آن چه باعث لجاجت مهناز برای طرح شکایت می‌شود، شنیدن این خبر عجیب بود که بدهکار مهریه با هر ترفندی که بلد بوده ایران را برای همیشه برای مهاجرت به کشور آلمان ترک کرده است.

حالا پدر شوهر پیر مهناز به دلیل اشتباه فرزندش بابت 114 سکه در حال تحمل کیفر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
و شايد هم تباني پدر و پسر ؟
پروسه مهاجرت که يکي دوروزه نمي شه!
مگه بدهکار ممنوع الخروج نمي شه؟!
اقامت دائم در آلمان به این راحتی نیست
خااک بر سر اونی که مهریه داد و اونی که با این وقاحت پیرمرد رو به زندان انداخته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر