بازدید 2654

قیمت بیت‌کوین از رکورد ۱۸ هزار دلار عبور کرد

پس از آنکه بیت‌کوین در روزهای گذشته رکورد ۱۷ هزار دلار را شکست، در معاملات امروز به ۱۸ هزار و ۳۵۳ دلار رسید.
کد خبر: ۷۵۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 08 December 2017

پس از آنکه بیت‌کوین در روزهای گذشته رکورد ۱۷ هزار دلار را شکست، در معاملات امروز به ۱۸ هزار و ۳۵۳ دلار رسید.

به گزارش فارس، به نقل از راشاتودی، بیت‌کوین همچنان به روند صعودی خود در بازار جهانی ادامه می‌دهد و در معاملات امروز ارزش این ارز مجازی به 18هزار و 353 دلار رسید.

طی روزهای گذشته قیمت بیت‌کوین رکورد 15، 16 و 17 دلار را شکسته بود. با رسیدن قیمت بیت‌کوین به بالای 18 هزار دلار ارزش کل بیت‌کوین‌های موجود در بازار به بیش از 300 میلیارد دلار رسید، البته از زمانی که بیت‌کوین رکورد 18 هزار دلار را شکسته است قیمت بیت‌کوین هم اکنون به زیر 18 هزار دلار کاهش یافته است البته بیت‌کوین همواره این روند را تکرار کرده است به گونه‌ای که در اکثر موارد پس از شکستن رکورد قیمتی کمی عقب‌نشینی کرده و سپس به سرعت از رکورد رد می‌شود.

قیمت این ارز در ابتدای هفته گذشته حدود 11 هزار دلار بود. اصلی‌ترین علت افزایش قیمت بیت‌کوین در بازار جهانی بالا رفتن محبوبیت این ارز در میان سرمایه‌گذاران در کره جنوبی است و از سوی دیگر شایعات خبر از احتمال عرضه بیت‌کوین در آمریکا طی هفته آینده می‌دهد.

علیرغم هشدار کارشناسان نسبت به حباب قیمت بیت‌کوین سرمایه‌گذاران به این هشدارها اعتنا نکرده و برای خرید بیت‌کوین هجوم آوردند. دولت‌ها در سراسر جهان هنوز هم نسبت به بیت‌کوین و عرضه‌های مجازی بدبین هستند.

دولت چین طی ماه‌های گذشته نقل و انتقال بیت‌کوین را ممنوع کرده و دولت اندونزی نیز در حال آماده‌سازی طرحی برای ممنوع کردن فروش بیت‌کوین در این کشور از ابتدای سال آینده میلادی است.

در اروپا نیز هنوز حمایت جدی از بیت‌کوین در میان بانکداران شکل نگرفته است و کارشناسان هنوز نسبت به بیت‌کوین حس خوبی ندارند.

انگلیس و دیگر دولت‌های اتحادیه اروپا نیز از برنامه خود برای کنترل بیشتر ارزهای مجازی خبر داده‌اند.

 

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر