بازدید 7057

افشای پشت پرده اقدام ترامپ توسط رهبرانصارالله

رهبر جنبش مردمی انصار الله یمن اقدام آمریکا درباره اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم و خصمانه عنوان کرد و با دعوت از مردم کشورش برای شرکت در تظاهرات روز جمعه،گفت: این اقدام ترامپ با هماهنگی برخی نظام های عربی انجام شده است.
کد خبر: ۷۵۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸ 08 December 2017

رهبر جنبش مردمی انصار الله یمن اقدام آمریکا درباره اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم و خصمانه عنوان کرد و با دعوت از مردم کشورش برای شرکت در تظاهرات روز جمعه،گفت: این اقدام ترامپ با هماهنگی برخی نظام های عربی انجام شده است.


به گزارش پنجشنبه شب ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره،« عبدالملک بدرالدین الحوثی» امروز در بیانیه ای همچنین خواستار تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی شد.
وی گفت: تصمیم آمریکا درباره انتقال سفارتش به قدس اقدامی خصمانه به شمار می رود و این تصمیم با هماهنگی برخی نظام های عربی گرفته شده است.
الحوثی یادآورشد که آمریکا در اشغال فلسطین، ظلم به ملت فلسطین، مصادر اراضی فلسطینی ها و تعرض به مقدسات آنها و ریختن خون ملت فلسطین شریک است.
رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا با این اقدام بار دیگر دشمنی خود را نسبت به اسلام و مسلمانان و تعرض به مقدسات، سرزمین و حقوق آنان ثابت و نشان داد که قوانین بین المللی و انسانی را به رسمت نمی شناسد.
وی افزود: این تصمیم آمریکا در حالی است که خیانت برخی نظام های عربی مانند عربستان ،امارات و مشارکت مستقیم این دولت ها در خدمت به دشمنان اسلام و ارتباط با طرح های آمریکایی-اسرائیلی و نقش ویرانگر و تخریبی شان در ارتباط با هرگونه رویکرد آزاد و مقاومت در فلسطین و لبنان آشکار شده است.
الحوثی از مردم یمن خواست برای محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا روز جمعه به خیابان ها بیایند.
ترامپ روز چهارشنبه در سخنانی در کاخ سفید با یادآوری اینکه بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت می شناسد، گفت: از وزارت خارجه می خواهم که آماده شود تا انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس را آغاز کند.
رئیس جمهوری آمریکا سپس فرمان اجرایی شناسایی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را امضا کرد.
به گزارش ایرنا، شهر قدس که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده بخش لاینفک فلسطین بوده و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار می آید و از جایگاه و اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان برخوردار است.
قدس شرقی از نظر قطعنامه های سازمان ملل اراضی اشغال شده محسوب می گردد، اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن این شهر بعنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس نقض آشکار قطعنامه های بین المللی است.
شورای امنیت سازمان ملل در دسامبر سال میلادی گذشته قطعنامه ای تصویب و تاکید کرد که «هیچ تغییری در مرزهای قبل از چهارم ژوئن 1967 از جمله در رابطه با بیت المقدس به رسمیت شناخته نخواهد شد، مگر اینکه طرف ها در مذاکرات بر سر آن به توافق برسند»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان