بازدید 18257
فوتو نیوز «تابناک»؛

تکذیب شایعه زلزله در تهران!/کفاشیان: AFC باید ادعای واهی ناامنی در ایران را ثابت کند

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۵۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰ 07 December 2017

سید ولی الله فاطمی اردکانی ـ تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
بعضی ها دچار مرضی هستند که تا آخر عمر باید تحملش کنند و درمانی ندارد : مرض شایعه پراکنی !!
چرا دولت برای یارانه اینقدر بر سر ملت منت میزاره ؟
یارانه ای که به درد هیچ چیزی نمی خوره که اینهمه منت نداره .
تابناک جان لطفا از این پس برای عکس موگرینی از همان سلفی نمایندگان با ایشون استفاده نمایید .
نماینده ها میگن اون با حجاب تره.
35 میلیون پر درامد داریم
ببخشید معنی پر در امد رو هم واسه ما تفسیر کنید
اشغال سفارت عربستان سند آنهاست. شما هم کشتار حاجیان ایرانی را نشان دهید. بدبختی این است که ایران جایی برای میزبانی ندارد. آنها همه جا را دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
به این باشه که این همه تیراندازی در امریکا می شود پس باید آمریکا بشود ناامن. یا مثلا در کانادا در فصل خاصی به جان دلفین ها و نهنگ ها می افتند و سلاخی می شوند پس کانادا هم خیلی نا امن است یا ... ...
اگر زلزله در تهران بیاید فاجعه بار خواهد بود به جای تکذیب به فکر باشید کار از محکم کاری عیب نمی کندو زلزله هم خبر نمی کند
مرکز زلزله نگاری که زلزله را شایعه میداند وتکذیب می کند حتماً دلایل علمی ومتقنی دال بر عدم وقوع زلزله دارد . سخن اینجاست اگر این مرکز میتواند وقوع زلزله یا عدم وقوع آن را پیش بینی کند ، چرا در زلزله های اخیر اطلاع رسانی نکرد . البته اشاعه چنین شایعاتی امری ناپسند وموجب نگرانی مردم است ولی گفته اند احتیاط شرط عقل است . خوب است پیش بینی های لازم صورت پذیرد .
جناب کفاشیان خداروشکرایران ما یکی ازامن ترین کشورهای دنیاست ، خواهشادرموردادعای ناامنی که AFCمیگن ایران ناامن هست پیگیری کنید وازآنها والسعود به فیفا شکایت کنید اگرشده خسارت بایدپرداخت کنند تا دست ازاین گزافه گوی هایشان بردارنند،سکوت حرام وخیانت به مردم ایران آرمان شهدایمان است ،
سعودی ها نمی گویند که در ایران امنیت نیست بلکه می گویند برای اتباع سعودی امنیت نیست و دلیلشان هم آتش زدن سفارت است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار