بازدید 4895
۲
واکنش

کفاشیان:بعنوان نایب رییسAFCمی گویم ایران بدون استثناء درخاک خود میزبانی می کند

اگر در آن نامه بازیهای خانگی ما در ایران نباشد، از همه اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون استعلام خواهیم گرفت و مطمئن هستم همه آنها جواب خواهند داد ایران باید در خانه خود از همه بازی ها پذیرایی کند
کد خبر: ۷۵۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 07 December 2017

عضو هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: با صراحت می گویم ما باید از همه بازیها در خانه خود میزبانی کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سمینار هم اندیشی و دانش افزایی روسای هیات فوتبال استان ها و کمیته فدراسیون فوتبال گفت: من به عنوان عضو هیات رئیسه AFC اعلام می کنم که در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا، نظر همه اعضا این بود که تمامی مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود و هیچ تبصره ای نداشت.

او ادامه داد: هیچ یک از اعضا اعتقادی به وجود استثناء درباره ایران نداشت و خوشبختانه جووانی اینفانتینو رئیس محترم فیفا هم در این جلسه حضور داشت و به صراحت گفت «داستان فوتبال از سیاست جداست و همه کشورها حق دارند در کشور خود از بازی ها میزبانی کنند.» به دلیل همه اتفاقاتی که در جلسه هیات رئیسه افتاده به صراحت می گویم در مصوبه هیات رئیسه هسچ تبصره و استثنایی وجود نداشت.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال سپس گفت: ما باید منتظر اعلام مکتوب مصوبه باشیم و اگر در آن نامه بازیهای خانگی ما در ایران نباشد، از همه اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون استعلام خواهیم گرفت و مطمئن هستم همه آنها جواب خواهند داد ایران باید در خانه خود از همه بازی ها پذیرایی کند. مگر آنکه AFC بتواند ثابت کند که کشور ما ناامن است که این البته ادعایی واهی است.

کفاشیان:بعنوان نایب رییسAFCمی گویم ایران بدون استثناء درخاک خود میزبانی می کند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
باید تیمهای ایرانی به شدت از حضور در کشور ثالث مخالفت کنند واز طرفی فدارسیون باید شکایتی مبنی بر سیاسی بودن این حرکت عربستان کنه تا به امید خدا با حذف عربستان از جام جهانی شاهد حضور لاجوردی پوشان ایتالیا در جام
جهانی روسیه باشیم
منکه فک نمیکنم راست بگه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر