بازدید 2042

لاوروف و تیلرسون درباره سوریه گفتگو می‌کنند

وزرای خارجه آمریکا و روسیه در حاشیه کنفرانس وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا در وین با یکدیگر دیدار و درباره سوریه گفتگو می‌کنند.
کد خبر: ۷۵۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 07 December 2017

وزرای خارجه آمریکا و روسیه در حاشیه کنفرانس وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا در وین با یکدیگر دیدار و درباره سوریه گفتگو می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزرای خارجه آمریکا و روسیه قرار است در حاشیه کنفرانس وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا در وین پایتخت اتریش درباره موضوعات مهمی چون کره‌شمالی، اوکراین و سوریه با یکدیگر گفتگو کنند.

ماریا زاخاروا سخنگوی وزیر خارجه روسیه در این باره اعلام کرد: سرگئی لاورف وزیر خارجه روسیه قرار است در حاشیه کنفرانس وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا با وزرای خارجه کشورهای متعددی از قبیل آمریکا، استرالیا، دانمارک، سوئد، فنلاند و افغانستان دیدار و درباه برخی مسائل مهم با آن ها به رایزنی بپردازد.

سخنگوی وزیر خارجه روسیه در ادامه با تأئید دیدار لاوروف و رکس تیلرسون همتای آمریکائی وی، رایزنی آن ها درباره آخرین تحولات سوریه را مورد تصریح قرار داد.

بر اساس اعلام وی، کنفرانس وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا قرار است در روزهای هفتم و هشتم ماه جاری میلادی (امروز و فردا) در در شهر وین پایتخت اتریش برگزار شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار