بازدید 1986

پاسخ عملی ما به تصمیمات ترامپ تحقق وحدت ملی فلسطین خواهد بود

«رامی الحمدالله» نخست وزیر دولت وفاق ملی فلسطین اعلام کرد: پاسخ عملی ما به تصمیمات ترامپ، تحقق وحدت ملی فلسطین خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 07 December 2017

«رامی الحمدالله» نخست وزیر دولت وفاق ملی فلسطین اعلام کرد: پاسخ عملی ما به تصمیمات ترامپ، تحقق وحدت ملی فلسطین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رامی الحمدالله نخست وزیر دولت وفاق ملی فلسطین گفت: تلاش برای تحقق آشتی ملی اکنون از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وحدت ملی تنها سپر حمایتی در مرحله حساس کنونی است. بیش از پیش نیازمند تقویت جبهه داخلی خود هستیم. آشتی ملی گزینه ما است و همین گزینه موجب نجات قدس خواهد شد.

وی افزود: می دانیم که راه سختی برای تحقق نهایی آشتی ملی در پیش داریم. دولت وفاق ملی به وزرا و تمامی نهادهای وابسته دستور داده است تمامی کارمندان را طبق توافقنامه های امضا شده به سر کار بازگردانند. تلاش می کنیم راه حلی مناسب برای مسئله کارمندان پیدا کنیم. تصمیم ترامپ در مورد قدس باطل و مردود است و به نقش این کشور به عنوان ناظر روند صلح پایان داد.

الحمدالله ادامه داد: قدس بسیار بزرگ تر از آن است که چنین تصمیماتی هویت عربی آن را تغییر دهد. از مصر به خاطر تلاش ها در مسیر کمک به تحقق آشتی ملی فلسطین تقدیر و تشکر می کنیم. متعهد می شویم که زندگی شرافتمندانه و مناسبی برای ساکنان نوار غزه فراهم کنیم. پاسخ عملی ما به تصمیمات ترامپ، تحقق وحدت ملی فلسطین خواهد بود.

وی همچنین تأکید کرد: تصمیم ترامپ در خصوص قدس اشغالی، فرصت های صلح را از بین برد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی