بازدید 11072
۶

کره شمالی بمب اتم دارد؟

کد خبر: ۷۵۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 07 December 2017

وزیر خارجه کره جنوبی در مصاحبه با سی ان ان نیز گفت: کره شمالی هنوز وارد مرحله نهایی نشده است اما به شدت برای رسیدن به این فن آوری و در اختیار گرفتن آن تلاش می کند.

به گزارش میزان، کانگ کیونگ وا، وزیر خارجه کره جنوبی می گوید: برخلاف ادعاهای کره شمالی ، این کشور کماکان موفق به دستیابی به فن آوری موشکی اتمی نشده است.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی، وی تصریح کرد کره شمالی به سرعت در این زمینه پیشرفت می کند اما هنوز فن آوری را کامل نکرده است.

وی با اشاره به پرتاب یک فروند موشک دوربرد قاره پیمای مدل 'هوا سونگ ـ 15' کره شمالی در هفته گذشته خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم بگوییم کره شمالی در ساخت موشک های اتمی پیشرفت های سریع و زیادی داشته است، باید این را تایید کنیم که چنین اقدامی صورت گرفته است اما به رغم این تحولات، پیونگ یانگ هنوز این فن آوری را کامل نکرده است و باید برای مهار این کشور و جلوگیری از این اقدامات تلاش ها را افزایش داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
چندین بار آزمایش کرده حالا میگین داره یا نداره
امتحانش کنید ببینید موشک اتمی داره یا نه اینکه چیزی نیست.البته اگه جرات دارید.
امریکا مطمئن است که کره شمالی سلاح اتمی دارد وگرنه با توجه به تهدیدات کره شمالی علیه امریکا حتما به ان کشور حمله نظامی میکرد
بابا اخه به شما چه.کشور خودشونه و خاک خودشونه.هر چی صفا کنن می سازند.به شما چه اخه.
نادانی مقامات کره جنوبی در نهایت باعث غافلگیریشون میشه
شاید چون مطمئن به بلف های کره شمالی هستند اقدامی نمی کنند و برای انها در فروش تسلیحات کمک هم هست سیاست پدر و مادر ندارد که بشود به این سادگی از ان سر در اورد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر