بازدید 2868

دستگیری 26 نفر به اتهام ارتباط با داعش در ترکیه

وبسایت خبری روزنامه صباح اعلام کرد: 26 تبعه خارجی به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش در شهر استانبول ترکیه دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۵۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵ 06 December 2017

وبسایت خبری روزنامه صباح اعلام کرد: 26 تبعه خارجی به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش در شهر استانبول ترکیه دستگیر شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از وبسایت اینترنتی روزنامه گونش، ماموران پلیس مبارزه با ترور شهر استانبول با همراهی ماموران اطلاعاتی، در عملیاتی محرمانه با محاصره 6 آدرس از قبل شناسایی شده در مناطق باشاک شهیر و فاتح، 26 تبعه خارجی را به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش دستگیر و به اداره پلیس امنیت منتقل کردند.


به نوشته این رسانه، ماموران پلیس استانبول در بازرسی از منازل دستگیر شدگان، تعداد زیادی لوازم دیجیتالی و اسناد سازمانی کشف و ضبط کردند و در پی تحقیقات و بازجویی از دستگیرشدگان، مشخص شد که آنها در مناطق تحت اشغال داعش در سوریه و عراق حضور داشته و برای این گروه تروریستی فعالیت می کردند.


به گزارش ایرنا، ترکیه به علت مرز طولانی یکهزار و 500 کیلومتری با عراق و سوریه در جنوب این کشور، در سال های گذشته مهمترین معبر انتقال عوامل داعش به عراق و سوریه بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار