بازدید 7356

کشتار بی‌رحمانه سگ‌ها با تفنگ‌ساچمه‌ای در البرز

رئیس اداره محیط زیست اشتهارد از پیگیری کشتار بی‌رحمانه سگ‌ها در منطقه اطراف شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰ 07 December 2017

 

رئیس اداره محیط زیست اشتهارد از پیگیری کشتار بی‌رحمانه سگ‌ها در منطقه اطراف شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد.

آصف درخشان در گفت‌وگو با تسنیم در کرج در مورد کشتار بی‌رحمانه تعداد زیادی سگ در اطراف شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: تعدادی از سگ‌های این منطقه به وسیله افراد ناشناس کشته شده‌اند.

وی افزود: این موضوع در پشت شهرک صنعتی اشتهارد و در مرکز جمع‌آوری زباله به وقوع پیوسته و سگها بعد از کشته شدن روی هم گذاشته شده‌اند.

رئیس اداره محیط زیست اشتهارد با بیان اینکه هنوز افرادی که این سگ ها را با تفنگ ساچمه‌ای کشته‌اند شناسایی نشده‌اند و فردا باید در این زمینه تصمیم گیری شود،بیان کرد: صورتجلسه و بررسی لازم فردا برای رسیدگی به دادگستری ارجاع می‌شود و باید از مسئولان منطقه‌ای که محل ریخته شدن حیوانات هستند تحقیق شود.

درخشان با بیان اینکه هنوز مشخص نیست که کشتار این حیوانات با مصوبه ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد مستقر در فرمانداری اشتهارد بوده یا این حیوانات به صورت خودسرانه کشته شده‌اند،گفت: به نظر می‌رسد که این کشتار سگ‌ها مجوز نداشته باشند.

وی با بیان اینکه حدود 15 الی 20 سگ در اشتهارد کشته شده‌اند و این موضوع مورد تایید است،گفت: این حیوانات با تفنگ ساچمه‌ای کشته شده‌اند.

رئیس اداره محیط زیست اشتهارد با اشاره به روش کشتن سگ‌ها از سوی کمیته اتلاف سگ‌ها،گفت: از سوی محیط زیست شکارچی مورد تایید و دارای مجوز با تایید اسلحه تعیین می‌شود که به همراه یک نفر از نیروهای محیط زیست و یک نفر از فرمانداری و شهرداری اتلاف را انجام داده و با کندن زمین و ریختن آهک و دفن و ریختن آهک مجدد کار اتلاف انجام می‌شود.

وی گفت: در مورد کشته شدن این حیوانات هیچ کدام از این روش‌ها انجام نشده و ظاهرا کشته و در یک مکان دپو شده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰
سگهای ولگرد را به‌ چین صادر کنید در چین سگها را عین مرغ انان را سوخاری کرده و می پزند و می خورند
زنده ماندن سگ های ولگرد به صلاح نیست.اکثر آنها دارای بیماری های زیادی بخصوص هاری هستند و جز ازار و اذیت و ترساندن و مردم، فایده ای ندارند.
واقعا نامردیه. خدا از شما نمی گذره که مخلوقاتش رو اینجوری قتل عام کنید.
مگه شما به این موجودات باوفا زندگی دادید که اینجوری بی رحمانه زندگشیون رو می گیرید؟
خوب یعنی واقعا کسی نیست جلوی این بی رحمیها را بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا زمین فقط مال انسان ها که نیست
چرا بشر اینقدر خودخواه است
دیگر موجودات حق حیات ندارند؟
به فکر انسانها باش که از گرسنگی میمیرندمگر به این زودی کارتون خواب ها گور خواب ها فراموش شدند از قدیم میکفتند سیر از گرسنه خبر ندارد
چین هر چی اشغاله به ما میده و صادر میکنه و خون ملت ما را مکیده ل اقل این سگها رابسته بندی و با کشتی های که روزانه به ایران میایند بدیم ببرند تا تراز صاداراتی کمی ترمیم بشه واقعا گوشت سک را مثل لبو سوخاری میکنند میخورند کی میخاییم یاد بگیریم متعادل عمل بکنیم
مسولین که فقط نگرانند و هیچ کاری انجام نمیدهند. خواهشا بفرمایند مردمی که اینجا زندگی میکنند چه کار کنند وقتی از خونه بیرون میاند و با یک گله سگ توی کوچه روبرو میشوند. بعضا" به بچه ها و زن ها هم حمله میکنند. بجای ابراز نگرانی بیایند زنده گیری کنند تا محیط زیست مشکلی نداشته باشه. البته هیچ کس موافق کشتن حیوانات نیست. اما زن و بچه های ما از ترس سگ ها جرات بیرون اومدن از خونه را ندارند
ايكاش حق حيات براي تمام موجودات محفوظ بود زمين تنها متعلق به إنسان نيست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر