بازدید 5613
دستگیری مهاجمان حمله‌کننده به ماموران

توضیحات پلیس درباره درگیری در روستای جلیزی ایلام

جانشین انتظامی استان ایلام در خصوص درگیری روستای جلیزی شهرستان دهلران توضیح داد.
کد خبر: ۷۵۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 06 December 2017

جانشین انتظامی استان ایلام در خصوص درگیری روستای جلیزی شهرستان دهلران توضیح داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "منوچهر مکی" درباره درگیری روستای جلیزی شهرستان دهلران، اظهار داشت:اهالی روستایی جلیزی جهت تصرف زمین‌های کشاورزی منطقه که برابر اسناد صادره از مراجع رسمی جزء املاک سازمان اتکا می‌باشند، به قصد تصرف و تخریب وسایل سازمان اتکا برآمدند.

سرهنگ مکی تصریح کرد: فرمانده انتظامی شهرستان دهلران طی چندین جلسه جهت پیشگیری از وقوع هر نوع درگیری احتمالی با دعوت از اعضای شورای تامین، بزرگان، شیوخ روستای جلیزی و نماینده مرجع قضایی در محل سازمان اتکا به مردم اطلاع رسانی شد که حق تجمع غیرقانونی و اعمال خلاف قانون را ندارند و مطالبات خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان دهلران جهت برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی به محل اعزام که در این راستا اهالی روستای جلیزی بدون هیچ گونه دلیل خاصی با پرتاب سنگ و استفاده از چوب و چماق از انجام ماموریت پلیس جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران یآداور شد: در این ماموریت تعداد ۱۲ نفر از کارکنان انتظامی شهرستان دهلران توسط اهالی روستا که بیش از ۷۰۰ نفر بودند مجروح و به مراکز درمانی اعزام شدند.

سرهنگ مکی در ادامه تصریح کرد: با هماهنگی و دستور ویژه دادستان شهرستان دهلران مبنی بر دستگیری منازعان و توقیف وسایل نقلیه، تعداد ۱۵ نفر از عوامل درگیری با ماموران ، تعداد ۱۰ دستگاه موتورسیکلت، ۴ دستگاه تراکتور و ۲ دستگاه خودرو سواری دخیل در درگیری دستگیر و توقیف شدند.

وی ادامه داد: تحقیقات جهت دستگیری محرکان اصلی و سایر مهاجمان و افرادی که به ماموران حمله ور شده و اموال سازمان اتکا را تخریب کرده‌اند در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی به انتشار خلاف واقع کلیپ‌ها و مطالب ارائه شده از طریق کانال‌های تلگرامی اشاره کرد و گفت: عامل اصلی انتشار از طریق پلیس فتا شناسایی و از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

سرهنگ مکی در پایان توصیه کرد که مردم پایبند به قوانین و مقررات باشند و از درگیری و تجمع غیرقانونی خودداری و خواسته‌ها و مشکلات خود را با ارائه اسناد و مدارک لازم از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری کنند و از فرافکنی در فضای مجازی توسط افراد سودجو و فرصت طلب اجتناب کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر