بازدید 4406

واکنش‌رضایی به‌نمایش ائتلاف‌ضدتروریسم در‌عربستان

وزرای دفاع ۴۰ کشور در کنار بن سلمان نمایش ائتلاف ضدتروریسم برگزار كردند؛ آن هم در شرايطی كه ميزبان نشست، خود بزرگ‌ترین حامی گروه‌های تروریستی از قبيل داعش و القاعده و عامل جنايت‌های گسترده ضد بشري در يمن بوده است .
کد خبر: ۷۵۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 05 December 2017

دکتر محسن رضایی در یادداشتی اینستاگرامی با عنوان «سناریوی معکوس »به نمايش ائتلاف ضد تروريسم در عربستان واكنش نشان داد و نوشت:


وزرای دفاع ۴۰ کشور در کنار بن سلمان نمایش ائتلاف ضدتروریسم برگزار كردند؛ آن هم در شرايطی كه ميزبان نشست، خود بزرگ‌ترین حامی گروه‌های تروریستی از قبيل داعش و القاعده و عامل جنايت‌های گسترده ضد بشري در يمن بوده است . ‎عربستان در عصر حاضر، هیچ گاه از قدرت درونزا، ملي و بومي برخودار نبوده و همواره با محافظه كاري پيرمردها خود را سرپا نگه داشته است. امروز كه اين محافظه كاري را هم كنار گذاشته و خود را به لبه پرتگاه رسانده است، شيعه هراسي و ايران هراسي، آخرين لغزشي است كه رژیم صهیونیستی عربستان را به آن وا مي دارد . ‎برگزاری نمايش ائتلاف ضد تروریسم و رقص شمشير با ترامپ، قادر نيست به عربستان اعتبار ببخشد و اقدامات عجولانه و ناشيانه آل سعود را در افكار عمومی توجيه كند

 

واکنش‌رضایی به‌نمایش ائتلاف‌ضدتروریسم در‌عربستان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها