بازدید 4579

سرمربی استقلال خوزستان استعفا داد

کد خبر: ۷۵۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳ 05 December 2017

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از سمت خود کناره گیری کرد

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان پس از شکست یک گله تیمش برابر صنعت نفت آبادان از سمت خود استعفا داد. این دومین دوره مربیگری ویسی در استقلال خوزستان بود. پیش از این او توانسته بود این تیم را در لیگ پانزدهم قهرمان ایران کند.

ویسی در نشست خبری پس از بازی نفت آبادان که با شکست یک بر صفر آبی‌پوشان همراه بود، اظهار کرد: ما در این بازی چند موقعیت داشتیم ولی این که ضربات نهایی ما به سمت چارچوب زده نمی‌شود واقعا متعجبم. بازی بحث فنی زیادی نداشت و متاسفم که باختیم.

وی بیان کرد: دوست داشتم با پیروزی استعفا دهم ولی فوتبال است و اکنون پس از این باخت استعفا می‌دهم. البته دلیل استعفای من این شکست نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: از آقای موسوی مالک باشگاه تشکر می‌کنم، ‌او زحمات زیادی کشیده است و من با وی رابطه دوستی خوبی دارم ولی دیگر کشش ندارم و نمی‌توانم با این مشکلات ادامه دهم و به همین دلیل استعفای خودم را اعلام می‌کنم.

ویسی خاطرنشان کرد: به دلیل این که ما پولی نداریم، کولیبالی و سابا تابادزه بازیکنان تیم در نیم فصل می‌خواهند به کشورهای‌شان بروند ولی ما پول نداریم که به آنها بدهیم، شرمنده بازیکنان هستم و دیگر نمی‌توانم ادامه دهم.

وی بیان کرد: به خاطر مردم خوزستان آمده بودم و اگر من و چند نفر دیگر پشت تیم نبودیم تیم منحل می‌شد. من از تیر ماه کارم را آغاز کردم ولی تاکنون که پنج ماه می‌گذرد یک ریال هم دریافت نکرده‌ام. بحث مالی را مطرح نمی‌کنم و باید بگویم با چنین شرایطی و بدون امکانات، کار کردن امکان‌پذیر نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان