بازدید 17590

دستگیری قاتل فراری بعد از ۲۹سال

کد خبر: ۷۵۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 05 December 2017

رئیس پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان، گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام کار اطلاعاتی گسترده، قاتل فراری‌ را که پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلوم متواری شده بود، دستگیر کردند.

به گزارش آرمان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر مخفی شدن قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان زاهدان، شناسایی و دستگیری متهم به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی سیستان‌و‌بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه و با اقدامات پلیسی، هویت قاتل فراری را که در تاریخ مهرماه سال ۶۷ در شهرستان بم دست به قتل زده و متواری شده بود و هم اکنون با نام مستعار در شهرستان زاهدان زندگی می‌کرد، را به‌دست آورده و مورد شناسایی قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی متهم را که مردی ۵۲‌ساله بود در مخفیگاهش در حاشیه شهر زاهدان دستگیر کرده و در بازجوی‌های به‌عمل آمده متهم به جرم خود و قتل یکی از دوستانش با ضربات چاقو اعتراف کرد.

ملاشاهی با اشاره به اختلافات مالی بین ۲ نفر که باعث قتل شده، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به‌دست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر