بازدید 4357
گزارش آخرین معادلات در انتخاب تنها صندلی باقیمانده هیات رییسه فدراسیون

اسلامیان یا عزیزی خادم؟ نظرتاج با همشهری است

رقابت اصلی برای مشخص شدن تنها عضو باقی مانده هیات رئیسه فدراسیون بین محمود اسلامیان و شهاب الدین عزیزی خادم خواهد بود که اهمیت این انتخابات را همین رقابت بیشتر و بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۷۵۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 03 December 2017

مشخص است که رئیس فدراسیون تمایل دارد در انتخابات ۲۹ آذرماه این اسلامیان باشد که به صورت رسمی عضو هیات رئیسه شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع سالانه فدراسیون فوتبال در شرایطی طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در تاریخ ۲۹ آذر برگزار خواهد شد که در این جلسه همه چیز تحت تاثیر انتخابات تنها کرسی بلاتکلیف هیات رئیسه قرار دارد.مراحل اداری ثبت نام از نامزد‌ها در شرایطی از تاریخ ۱۵ تا ۲۷ آبان ماه انجام شد و افراد مختلفی برای احراز این پست ثبت نام کردند. البته رقابت اصلی برای مشخص شدن تنها عضو باقی مانده هیات رئیسه فدراسیون بین محمود اسلامیان و شهاب الدین عزیزی خادم خواهد بود که اهمیت این انتخابات را همین رقابت بیشتر و بیشتر می‌کند.

اسلامیان یا عزیزی خادم؟ نظرتاج با همشهری است

اسلامیان مدیری است که از گذشته ارتباط بسیار نزدیکی هم با مهدی تاج دارد و حتی در مجمع انتخاباتی اردیبهشت ۹۴ فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس اول از سوی تاج به مجمع معرفی شد. با این وجود چند ماه بعد وقتی تاج تصمیم گرفت حیدر بهاروند عضو سابق هیات رئیسه را به عنوان نایب رئیس دوم و رئیس جدید سازمان لیگ به مجمع معرفی کند، در اقدامی قابل تامل محمود اسلامیان را هم به عرصه مدیریتی فوتبال بازگرداند و او را به عنوان عضو موقت هیات رئیسه انتخاب کرد. در این مدت هم با حمایت تاج، اسلامیان در جلسات راس فدراسیون شرکت داشته و حالا برای عضویت رسمی در این گروه ثبت نام کرده و ریسک شرکت در انتخابات رقابتی را پذیرفته است.

در طرف مقابل شهاب الدین عزیزی خادم که در دوره دوم ریاست کفاشیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بود و در تمام این مدت اختلافات بسیار زیادی هم با مدیر خنده روی سابق فوتبال کشور داشت حالا قصد بازگشت به هیات رئیسه را با حضور در انتخابات دارد.
نکته قابل تامل اینجاست که عزیزی خادم در سال ۹۴ خودش در انتخابات برای ریاست فدرسیون ثبت نام کرده بود. در آن مقطع هر سه کاندیدای ریاست فدراسیون با توجه به اینکه جمعی از آرای مجمع در اختیار عزیزی خادم بود پیشنهاد ائتلاف به این مدیر را دادند که در نهایت گفته می شود وی با حمایت از مهدی تاج نقش تاثیرگذاری در پیروزی‌اش در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال داشت. با وضعیت به وجود آمده تصمیم قبلی تاج برای معرفی اسلامیان به عنوان عضو موقت هیات رئیسه به خوبی مشخص می‌شود که رئیس فدراسیون تمایل دارد در انتخابات ۲۹ آذرماه این اسلامیان باشد که به صورت رسمی عضو هیات رئیسه شود. با این وجود عزیزی خادم هم از حمایت بخشی از مجمع فدراسیون برخوردار است و رقیبی قدرتمند برای اسلامیان و مدیران ارشد کنونی فدراسیون به حساب می‌آید.

در چنین وضعیتی درست است که سرنوشت عضو باقی مانده هیات رئیسه در انتخابات و توسط اعضای مجمع مشخص می‌شود، اما بدون هیچ تردیدی رقابت اسلامیان و عزیزی خادم در این کارزار انتخاباتی، تقابل دو جریان فکری در مجمع خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر