بازدید 4308
۱
گزارش

جلسه‌دوساعته‌تاج‌وکی‌روش‌بعدازقرعه‌مرگ/پایان‌کدورت‌درهتل‌کرون؟

با قرعه‌ای که نصیب تیم ملی شده، ضروری است تیم ملی را به خوبی آماده کنیم و تیم ملی در شرایط مطلوب به روسیه برود چون هر 3 بازی مرحله گروهی در گروه دوم مقابل تیم‌های ملی مراکش، اسپانیا و پرتغال دیدارهایی سخت است
کد خبر: ۷۵۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶ 02 December 2017

رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیشب در هتل کراون پلازا هتل محل اقامت خود با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جلسه‌ای برگزار کرد، جلسه ای که تصور می شود بعد از طوفان افشاگری کی روش، خط پایانی بر کدورت ها باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چند روزی که کارلوس کی روش و مهدی تاج برای قرعه کشی جام جهانی در روسیه حضور دارند، شایعات زیادی در مورد اختلاف آنها به گوش رسیده است؛ از صحبت های کی روش در مورد ممنوعیت مصاحبه با رسانه های ایرانی گرفته تا بیانیه ای او علیه فدراسیون فوتبال که نشان می داد سرمربی پرتغالی تیم ملی به هیچ عنوان از وضعیت آماده سازی تیم ملی راضی نیست و علیه تاج موضع گرفته است. 

با این حال امروز سایت رسمی فدراسیون فوتبال خبر از جلسه صمیمانه تاج و کی روش در روسیه خبر داد. در این جلسه تاکید اصلی کارلوس کی روش بر تدارک مناسب تیم ملی برای حضور در جام جهانی بود. او گفت: در شرایط فعلی و با قرعه‌ای که نصیب تیم ملی شده، ضروری است تیم ملی را به خوبی آماده کنیم و تیم ملی در شرایط مطلوب به روسیه برود چون هر 3 بازی سخت مرحله گروهی در گروه دوم مقابل تیم‌های ملی مراکش، اسپانیا و پرتغال دیدارهایی سخت است. رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان هم در این دیدار دو ساعته به سرمربی تیم ملی اطمینان داد که فدراسیون فوتبال ایران تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تیم ملی با بهترین تدارک به جام جهانی سال آینده برود.

جلسه دوساعته تاج و کی روش بعدازقرعه مرگ/پایان کدورت درهتل کرون؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تمام تلاشش رو میکنه ....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان