بازدید 4779
فوتبال اروپا

بارسا2-سلتا2؛دوامتیازمهم دیگردرنوکمپ پرید

بارسا پس از دریافت گل تساوی یکپارچه حمله شد و دقیقه 85 بهترین بخت را برای گلزنی به دست آورد اما مسی در عین ناباوری آن را از دست داد. ضربه سر مسی مقابل دروازه خالی راهی بیرون شد. بلافاصله آسپاس روی یک ضد حمله می توانست نوکمپ را شگفت زده کند اما واکنش به موقع تراشتگن مانع به گل رسیدن سلتا شد.
کد خبر: ۷۵۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 02 December 2017

بارسا در نیوکمپ نتوانست از پس تیم اونزوئه بر آید و در دیداری که اومتیتی هم مصدوم شد با سلتاویگو به تساوی 2-2 رسید.

به گزارش تابناک ورزشی،بارسا پس از تساوی هفته گذشته در زمین والنسیا که باعث کاهش فاصله این تیم با رئال و اتلتیکو شد، در نوکمپ میزبانی از سلتا را بر عهده داشت. جدالی بین تیم های اول و نهم جدول که به تساوی پرگل و غیرمنتظره دو بر دو انجامید تا مشخص شود خط دفاع بارسا برای هفته های حساس فصل به تقویت نیاز دارد.

سلتا از همان ابتدا با برنامه تر نشان داد. پس از چند حمله نصفه و نیمه از سوی هر دو تیم، این تیم میهمان بود که به گل اول رسید. یاگو آسپاس این گل را به ثمر رساند. طولی نکشید که مسی بار دیگر به نجات تیمش آمد و گل مساوی را به ثمر رساند. موتور بازیکنان بارسلونا تازه روشن شده بود و سوارز روی پاس عمقی عالی مسی گل دوم را هم زد که داور در تصمیمی که به نظر اشتباه می‌رسید، آفساید اعلام کرد. بارسا به خودش آمده بود. موقعیت پشت موقعیت برای بارسا خلق می‌شد و مسی در همه آنها نقش اصلی را داشت. چند شوت متوالی و حتی یک تیرک، حاصل کار بارسا در این دقایق بود. شانس عالی بعدی را پائولینیو از دست داد. یک سانتر زیبا از راکیتیچ و ضربه سر محکم از هافبک برزیلی که روبن بلانکو آن را دفع کرد. نیمه اول با تساوی یک یک به پایان رسید.

نیمه دوم با دروازه خالی که پائولینیو از دست داد، آغاز شد. اولین تغییر والورده تعویض اینیستا و به میدان فرستادن دنیس سوارز بود. بازی تا دقیقه 60 آرام و بدون اتفاق قابل توجهی دنبال می‌شد. بارسا کاملا بازی را تحت کنترل و مالکیتش داشت و ثمره آن را نیز با گل زیبای سوارز گرفت. یک دقیقه بعد بلانکو با واکنشی خارق العاده ضربه سر مسی را مهار کرد. سلتاویگو عقب ننشست و یک بار دیگر روی درخشش آسپاس و این بار توسط گومز به گل رسید. بارسا حملاتش را از سر گرفت. ابتدا این پائولینیو بود که شوتش با اختلافی اندک به بیرون رفت. بار دیگر مسی با یک پاس عمقی پیکه را با گلر تک به تک کرد اما ضربه پیکه با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

بارسا پس از دریافت گل یکپارچه حمله شد و دقیقه 85 بهترین بخت را برای گلزنی به دست آورد اما لیونل مسی در عین ناباوری آن را از دست داد. ضربه دنیس سوارز پس از برخورد به مدافع سلتا به مسی رسید اما ضربه سر او مقابل دروازه خالی راهی بیرون شد.

بلافاصله آسپاس روی یک ضد حمله می توانست نوکمپ را شگفت زده کند اما واکنش به موقع تراشتگن مانع به گل رسیدن سلتا شد. تراشتگن اجازه نداد سلتا شگفتی را کامل کند. ضربه سر آلکاسر هم به بیرون رفت و در نهایت بازی با همان تساوی 2-2 به پایان رسید.

شرح گل‌ها
بارسلونا 0-1 سلتاویگو - آسپاس (20) اشتباه مدافعان بارسا در آفساید گیری باعث شد تا آسپاس فضای بسیار خوبی پیش رو داشته باشد. پاس رو به جلوی آسپاس را ماکسی گومز می‌رفت تا وارد دروازه کند اما تراشتگن با واکنشی خارق العاده آن را دفع کرد اما در ریباند آسپاس آماده بود تا دروازه خالی را باز کند.

بارسلونا 1-1 سلتاویگو - لیونل مسی (22) باز هم مسی همه کاره بود. او حرکت را شروع کرد. اینیستا، سوارز و پائولینیو پشت محوطه جریمه همکاری کردند و توپ در محوطه جریمه به خود مسی رسید تا او با شوتی خوب، توپ را از میان پاهای روبن بلانکو عبور داده و گلزنی کند.

بارسلونا 2-1 سلتاویگو - لوییس سوارز (62)  طبق معمول حرکت رامسی آغاز کرد. یک و دوی او با آلبا با پاس رو به جلوی دفاع چپ بارسا به سوارز همراه شد و ال پیستولرو نیز به راحتی دروازه را باز کرد.

بارسلونا 2-2 سلتاویگو - ماکسی گومز (70) باز هم حرکت از آسپاس و از کناره‌ها آغاز شد. اومتیتی در کورس با او آسیب دید و تعویض شد و پاس رو به عقب آسپاس را گومز به گل تبدیل کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر