بازدید 15110

مایکل فلین و اعترافاتی که می تواند دولت ترامپ را ساقط کند!

اعتراف فلین، نشانه‌ای شوم برای کاخ سفید است، زیرا اسناد دادگاهی نشان می‌دهند که فلین اکنون در حال همکاری در پرونده تحقیقات بر روی همکاری‌های ستاد تبلیغاتی ترامپ با کرملین برای اثرگذاری بر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2016 است.
کد خبر: ۷۵۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 02 December 2017

مایکل فلین، مشاور سابق امنیت ملی رئیس‌جمهوری آمریکا اتهام دروغ‌گویی به پلیس فدرال آمریکا در رابطه با تماس‌های خود با سفیر روسیه در واشنگتن را پذیرفت و اکنون آماده است تا در مورد ارتباط برخی از نزدیکان دونالد ترامپ و از جمله جرارد کوشنر داماد وی با روسیه در جریان انتخابات اعتراف کند.

به گزارش «تابناک»، مایکل فلین، مشاور پیشین امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پذیرفته که به ماموران پلیس فدرال آمریکا دروغ گفته است.

به دنبال شهادت فلین، اکنون سؤال‌هایی درباره نقش احتمالی داماد آقای ترامپ در این قضیه مطرح شده است.

فلین در مدارکی که به دادگاه داده، یک عضو بلندپایه تیم انتقالی ترامپ را متهم کرده که به او گفته بود با دولت‌های خارجی از جمله روسیه تماس برقرار کند.

رسانه‌های آمریکایی می‌گویند، این عضو بلندپایه، کوشنر، همسر ایوانکا ترامپ است. مایکل فلین تنها سه هفته بعد از آغاز به کار در کاخ‌ سفید ناچار شد، از سمت خود استعفا دهد.

فلین در پی افشای این که پیش از آغاز ریاست‌جمهوری آقای ترامپ، در مورد آینده تحریم‌های آمریکا علیه روسیه با سفیر این کشور در واشنگتن گفت وگوهای بی‌مجوز داشته و در این باره به مایک پنس، معاون آقای ترامپ واقعیت را نگفته است، برکنار شد.

مایکل فلین و اعترافاتی که می تواند دولت ترامپ را ساقط کند!

کاخ سفید گفته است، پذیرش دروغگویی و اتهام وارده از سوی آقای فلین، فرد دیگری را درگیر نمی‌کند و به خود او مربوط است.

فلین در بیانیه‌ای گفته، اشتباه بودن اقدامات خود را پذیرفته است. او گفته است، به خاطر منافع خانواده و کشورش با پلیس فدرال آمریکا همکاری می‌کند.

خطری بزرگی که در انتظار ترامپ است!

بسیاری از ناظران بر این باورند که اعترافات فلین می تواند سرنوشت هولناکی را برای ترامپ و دولت اش حادث کند.

در این زمینه، شبکه خبری سی ان ان گزارش داد، ماجرای فلین جدی ترین موردی است که در 40 سال گذشته دولت آمریکا را تهدید می کند و در نهایت می تواند ریاست جمهوری شخص ترامپ را به مخاطره افکند.

واشنگتن‌پست نیز نوشته است: «اعتراف فلین، نشانه‌ای شوم برای کاخ سفید است، زیرا اسناد دادگاهی نشان می‌دهند که فلین اکنون در حال همکاری در پرونده تحقیقات روی همکاری‌های ستاد تبلیغاتی ترامپ با کرملین برای اثرگذاری بر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2016 است.»

ای‌بی‌سی‌نیوز گزارش داده که مایکل فلین قول داده با تیم «رابرت مولر»، دادستان ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا همکاری کند و او آماده است، شهادت بدهد که دونالد ترامپ به او دستور برقراری ارتباط با روس‌ها را داده است.

واشنگتن‌پست به نقل از کارشناسان مسائل امنیت ملی نوشته اعترافات فلین می‌تواند در چندین زمینه، موثر و سودمند باشد. او می‌تواند جزئیاتی درباره نحوه فعالیت روس‌ها فراهم کند. او همچنین می‌تواند درباره مراوداتش با جرد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ زبان به سخن بگشاید و درباره کانال‌های مخفی او با روس‌ها و یا معاملات فعلی‌اش با آنها نکاتی را بازگو کند.

اما نکته‌ای که بیش از همه برای ترامپ نگران‌کننده است، اینکه فلین بتواند شواهدی فراهم کند مبنی بر اینکه ترامپ با اخراج رئیس وقت اف‌بی‌آی، جیمز کومی، در روند تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا اخلال ایجاد کرده است.

بنابراین، در صورتی که گزارش ای‌بی‌سی‌نیوز دقیق باشد، متهم شدن ترامپ به کارشکنی در پرونده تحقیقات است که می‌تواند برای ریاست‌جمهوری او گران تمام شود.

واشنگتن‌پست نوشته است: «در صورتی که فلین شواهد مستقیمی درباره تبانی ترامپ با روس‌ها ارائه دهد، شمارش معکوس برای پایان روزهای ترامپ در قدرت آغاز شده است.»

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۶
ان شاء الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
کاش این همه شفافیت هم در ایران وجود داشت
الان دیگه امریکا فروپاشید هوراااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
خوش خیال
چاقو دسته خودش را نمی بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
چاقوهای اونا مثل ما نیست عزیزم.
آمریکا را خود آمریکائیها به گند میکشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
اینکه بتونن به تخلف یه رییس جمهور مستقر و قدرتمند رسیدگی کنند بهش میگی گند کشیدن؟ نه عزیزم گند کشیدن اینه که به تخلفات رییس جمهور اسبق هم جرات رسیدگی نداشته باشی
برنامه هم از اول همین بود٬ ترامپ رو آوردن که از اعراب پول جمع کنن و ایران هراسی راه بندازن٬ چین و روسیه رو هم بترسونن٬ مایک پنس جایگزین ترامپ میشه و ترامپ به بهانه ارتباط با روس ها که از نظر مردم آمریکا حتی طرفداران ترامپ موجه هم هست استیضاح میشه..
حالاگیریم ترامپ برکنارشد واقای ایکس اومد شمادست از دشمن تراشی برمیدارید مسعله اینه یا باز شعارمرگ بر امریکا ؟؟؟
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
عموجان مسعله چیه؟ مسئله صحیح است
سیدحامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
دایی جون از اول مساله ترامپ نبود

مگه بعد از ترامپ آمریکا میاد از ایران بابت کمک به صدام یا زدن هواپیمای ایرباس یا.بلوکه کردن پولها یا .. یا... عذرخواهی میکنه؟؟؟
ترامپ متقلب
مگر کلینتون که دروغ گوئیش در دادگاه ثابت شد از کار بر کنار شد؟ ترامپ تا پایان 4 سالش هست و دادگاه آمریکا هم از او حمایت میکند. دلخوشی بیخودی خودفریبی است، بعلاوه اگر او کنار برود طبق قانون آمریکا معاونش تا پایان دوره جایگزین او میشود که به مراتب از خود ترامپ ضدایرانی تر است.
پاسخ ها
سیدحامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
بابا داستان کلینتون امنیت ملی نبود
حد اقل ی سرچ کن
حضور ترامپ در قدرت در دراز مدت به نفع ملی ایران است زیرا ترامپ با حماقت هایش دشمنی آمریکا با ملت ایران و منافع ایران را آنچنان علنی و عریان بیان می کند که هم ملت ایران و هم ملت های دنیا به ظلم آشکار آمریکا پی می برند (همان طور که در این چند ماه پی برده اند)، اما اگر امثال هیلاری کلینتون و اوباما مجدد بر کاخ سفید حاکم شوند خیلی بدتر از آنچه ترامپ بر زبان می آورد را در عمل بر علیه منافع ایران و ملت ما تحمیل می کنند اما با ظرافت و حیله گری به طوری که حق به جانب به نظر برسند. به قول معروف امثال کلینتون با پنبه سر می برند اما ترامپ علنی و آشکار.
لابی هایی صورت می گیرد که نخواهد گذاشت کار بدین جا بکشد.....
حیف شد.وجود ترامپ برای این جهان ضروری هست
ببین تابناک جون الان چندین دهه هست که رسانه هایی مثل واشنگتن پست یا نیویورک تایمز یا بی بی سی یا سی ان ان یا ای بی سی دروغ هاشون بخاطر نفوذشون در قدرت میشد واقعیت -مثلا با نیکسون به دلایلی بد میشدن یه دروغ بزرگ میساختن که همون بعدا میشد واقعیت یا بالعکس واقعیت تبدیل میشد به دروغ مثل فساد اخلاقی گسترده بیل کلینتون که توسط همین رسانه تبدیل شد به "عیبی نداره و حالا چرا موضوع رو بزرگ میکنین "و در نهایت منجر نابودی زنان و دخترانی که موضوع فساد را مطرح کردن -اما الان دیگه سر پل خر بگیری هست یعنی قراره این دروغگوها که دنیا رو به این روز فلاکت بار برای اهداف شخصی و اهریمنی خودشون کشوندن حالا بی اعتبار بشن و برن بشینن یغل دست دایی .برای همین از طریق کاخ سفید به همینها خبر میدن که دختر ترامپ و شوهرش از کاخ سفید اخراج شدن این رسانه ها هم منتشر میکنن یا میگن تیلرسون جاش رو با دیگری عوض میکنه و اینها هم به علت خاطره های خوش گذشته فکر میکنن درسته منتشر میکنن بعد همه میگن پس چرا نشد و بی اعتبار میشن سیاست ترامپ در مورد اینها هم که میگه فیک نیوز به همین علت هست حالا هم موضوع مایک فلین وآرزوهای بزرگ این سوته دلان بیچاره -وایسا یه چیزی بهت بگم خیالت راحت بشه با وجود قدرت این به اصطلاح رسانه ها و دوستانشون از باراک اوباما تا جرج بوش از قدرتمندترین سرمایه دارها تا دوستان اروپای شون ترامپ به ریاست جمهوری رسید پس کسی که با وجود این هیولا ها به ریاست جمهوری رسیده مطمئن باش قرار نیست حالا حالاها با این بچه بازی ها کنار بره مناسبات قدرت اینو میگه .حالا هم برو فکر نون باش که خربزه آبه
در هر حال اگر هم مجبور به استعفا شود با دوشیدن عربستان خدمت بزرگی به اقتصاد کشورش کرد.
امكان دارد ترامپ دست به ماجراجويي براي انحراف افكار عمومي بزند
قول میدهم
دولت ترامپ سرنگون شود قبل از اتمام دوره اش
و جالب اینکه اتحاد ایالات امریکا فرو خواهد پاشید
موعد اینکار 2020 است
به عوض فروپاشی شوروی در 1990
هر 30 سال در قران علویین مشتری و زحل این اتفاق میفتد
تا 2023 کشوری بنام ایالات متحده امریکا وجود نخواهد داشت
بیچاره اعراب خود فروخته
بهمین خیال باشید!!!!-!
ترامپ دور بعد هم هست همانطور که احمدی نژاد بود!!!!!!!
خوب در امریکا قانون فوق حکومت گران است ،وبزرگترین جرم هم دروغگویی میباشد ،اما در ایران ما چی؟ شاید رفتن ترامپ آبی موقتی بر آتش باشد
خوشحال نباشید دعا کنید همین ترامپ بمونه مایک پنس که بیاد میفهمید ترامپ صلح طلب بوده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر