بازدید 3731

بازی‌های تدارکاتی با کشورهای هم‌تراز اسپانیابرگزار شوند

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: بازی با بزرگان فوتبال جهان فرصتی برای افزایش لژیونرهای ایرانی در لیگ‌های معتبر جهانی خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 02 December 2017

 

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره ارزیابی گروه ایران در جام جهانی،گفت: گروه ایران در جام جهانی معروف به گروه مرگ شده است اما تیم ملی جمهوری اسلامی ایران همچنانکه با اقتدار مسافر جام جهانی روسیه شده، به هیچ وجه حریف دست و پا بسته‌ای در جام جهانی نخواهد بود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسب تجربه بین‌المللی در راستای حضور موفق در بازی‌های جام جهانی حقیقتی انکار ناپذیر است بنابراین برای موفقیت تیم فوتبال ایران در جام جهانی به اصطلاح در گروه مرگ باید فکر اساسی برای برگزاری اردوهای با کیفیت و برگزاری مسابقات با تیم صاحب سبک در فوتبال کرد و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی هم‌تراز اسپانیا وپرتغال انتخاب شوند.

سلیمی افزود: تیم فوتبال ایران با توجه به کادر فنی با تجربه، حرفه‌ای و بازیکنان سطح بالا و بین‌المللی که در اختیار دارد، می‌تواند با برنامه‌ریزی درست به سطحی برسد که بازی‌های قابل قبولی از خود نشان دهد؛ لذا نباید با تصور قرار گرفتن در گروه مرگ در بازی‌های جام جهانی به نوعی برخورد شود که پیش از برگزاری بازی‌های جام جهانی جهانی از قبل بازنده تلقی شویم.

وی ادامه داد: بازی با تیم‌های بزرگ در جام جهانی برای آینده فوتبال ما در راستای ترانسفر شدن لژیونرهای ایرانی به لیگ‌های معروف اروپایی بسیار تاثیرگذار است زیرا بویژه در زمان رویاروی با حریفانی همچون پرتغال و اسپانیا میلیون‌ها مخاطب تلویزیونی در کنار بسیاری از مربیان تراز اول دنیای فوتبال بازی‌های تیم ملی ایران را مشاهده می‌کند و بنابراین احتمال افزایش لژیونرهای ایرانی پس از جام جهانی امکان پذیر است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس یادآور شد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در گروه به اصطلاح مرگ قرار گرفته است، بدیهی است که درخشش فوتبال ایران زیر ذره بین فیفا و لیگ‌های معتبر جهانی قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل