بازدید 3434

گام بلند مجلس برای رفع مشکلات حوزه خانواده

نایب رییس فراکسیون خانواده مجلس با بیان اینکه تامین نیازهای اولیه خانواده ها مدیریت آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد، گفت: تشکیل فراکسیون خانواده گامی بلند مجلس برای رفع مشکلات حوزه خانواده است.
کد خبر: ۷۵۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 02 December 2017

 

علی وقف چی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه فراکسیون خانواده با هدف همسویی، همراهی و کمک به بهبود بنیان خانواده در مجلس تشکیل شده است، گفت: اگر نیازهای اولیه خانواده ها تامین شود به طور قطع اغلب ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی مدیریت می شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه نیاز بود در کنار فراکسیون زنان فراکسیون خانواده نیز تشکیل شود، افزود: از آنجایی که امکان عضویت نمایندگان مرد در فراکسیون زنان وجود نداشت و همچنین جای خالی فراکسیونی برای حمایت از خانواده ها احساس می شد بنابراین تشکیل فراکسیون خانواده مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت تا بتوان با ایجاد تعامل مناسب میان دو فراکسیون خانواده و زنان گامی جدی برای بهبود وضعیت جامعه زنان و رفع مشکلات خانواده برداشت.

وی یادآور شد: امیدواریم در جلسات فراکسیون با همکاری، تعامل و مشارکت تمامی اعضا به ویژه نمایندگان زن که در اقلیت مجلس هستند بتوان در جهت رفع مشکلات زنان که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند گام های موثرتری برداشت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس دهم، ادامه داد: در فراکسیون زنان مباحث مربوط به زنان به صورت کلی مطرح می شود اما مشکلات خانواده در دستور کار قرار نمی گیرد بنابراین با تشکیل این فراکسیون موضوعات حوزه خانواده در کانون توجه نمایندگان قرار خواهد گرفت.

نایب رییس فراکسیون خانواده مجلس شورای اسلامی، با هشدار نسبت به اینکه از نظر تعداد زندانیان دارای رتبه بالایی در دنیا هستیم، تصریح کرد: این نشان از عدم توجه واقعی به ریشه، اصالت و هویت خانواده ها و همچنین از هم گسستگی و عدم توجه واقعی دولت به نیازهای اولیه و واقعی خانواده ها است بنابراین می طلبد برای کاهش تعداد زندانیان دولت توجهی جدی به تامین نیازهای اولیه خانواده ها داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار