بازدید 12143

چهارمین سرقت خودرو با کودک این بار در پرند!

کد خبر: ۷۵۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 02 December 2017

چهارمین سرقت خودرو در حالی که کودکی در دورن آن بود، این بار در شهر رخ داد و سارق با دیدن کودک درون خودرو، دختر سه ساله را در کنار خیابان رها کرد.

به گزارش میزان، ساعت 11:30 روز جمعه زنی هراسان در تماس با پلیس شهر پرند در جنوب غربی تهران از ربایش خودرواش در حالی که کودک سه ساله اش داخل آن بود، خبر داد. با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم های پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند اما دقایقی بعد زن جوان در تماس با پلیس مدعی شد که سارق کودک را در کنار خیابان رها کرده و با خودرو متواری شده است.

با حضور اکیپ پلیس اگاهی در محل رها کردن کودک، این زن به ماموران گفت: دقایقی قبل به همراه پسر 6 ساله و دختر سه ساله ام برای خرید از خانه با خودرو پژو 405 خارج شدیم. نزدیک محل سکونت قصد داشتم از دکه روزنامه فروشی مجله بخرم، پسرم از خودرو پیاده شد و همراه من آمد اما دختر سه ساله ام در خودرو خواب بود. به همین دلیل او را داخل ماشین گذاشتم.

این زن ادامه داد:یک لحظه به خودم آمدم مردی را پشت فرمان خودرو دیدم. شوکه شده بودم که این دزد، خودرو را به همراه دخترم که داخل آن بود به سرقت برد. با کمک یک تاکسی به تعقیب دزد پرداختم که پس از چند دقیقه او دختر سه ساله ام را از خودرو پیاده کرده و متواری شد. تا ابتدای جاده ساوه دزد را تعقیب کردم اما او توانست فرار کند.

با ثبت این شکایت تحقیقات برای دستگیری سارق کودک ربا آغاز شد.

گفتنی است اولین کودک ربایی با سرقت خودرو در 29 تیرماه رخ داد و کودک 8 ماهه ای به نام بنیتا همراه خودرو پدرش ربوده و چندی بعد جسد بی جانش در داخل خودرو کشف شد. پس از آن دو بار دیگر در تهران سارقان خودرو را با کودک ربودند اما بلافاصله کودک را از خودرو پیاده کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۵
امنیت در حد بنز !
همش به دلیل اینه که قوانینمون ناقصه. همه جای دنیا تنها گذاشتن کودک داخل خودرو جرم محسوب میشه
بار ها کارشناسان پلیس هشدا میدهند و مدام در تلویزیون و رادیو اخبار تلخ اینگونه حوادث را ذکر میکنند که بجه هایتان را با خودرو تنها نگذارید اما کو گوش شنوا ...
از دست این پدر و مادرهای بیخیال حرص آدم در میاد. هی میگن توی تلویزیون اموزش داده نمیشه و اله و بله. اقلا توی فضای مجازی داریم میبینیم که چطور بچه ها رو میدزدن. چرا باید بچه رو توی ماشین رها کرد؟ چرا باید در ماشین رو قفل نکرد؟ عجیبه والله این همه هوش و ذکاوت
بی فکری هم اندازه ای داره! چرا ماشین رو با بچه داخلش و سوییچ روش رها می کنند؟؟؟
از ماست که بر ماست.
این نتیجه تاثیر شبکه های اجتماعی وحکم قوی برای پرونده بنیتا هست که دزدان وقتی کودک را داخل ماشین میبینند رها میکنند.تلنگری برای دستگاه قضا که بر مجرمین اسان نگیرد واحکام را محکم اجرا کند.نتیجه ان اصلاح جامعه واسان شدن پرونده های بعدی خواهد بود.
نادانی والدین باعث بروز اتفاقات ناگوار و خدشه دار کردن احساسات افکار عمومی می شود البته رها سازی سارقین با جرائم ناچیز و غیر بازدارنده نیز بی تاثیر در بروز این حوادث نیست
ولی دزد با وجدانی بوده که بچه رو پیاده کرده نذاشته یه اتفاق تلخ دیگه مثل بنیتا پیش نیاد
ظاهرا همه مقصرند جز آقا دزده
در کشورهای پیشرفته مثل ایران بلافاصله از تمام مراکز خبری نوع ماشین شماره آن اعلام می شود تا مردم نیز کمک کنند یارو تا جاده ساوه دنبال کرده یه پلیس نبود تعقیبش کنه....
بارها به چشم خودم دیدم که راننده ماشین روشن رو ترک کرده بدون اینکه حتی درش رو ببنده چه برسه که قفل کنه در حالی که بچه هم توش هست.
مخصوصا تو سرویس مدارس.
تذکر هم بهشون میدی میگن هیچ اتفاقی نمیافته!
حالا این چه ربطی به امنیت و پلیس داره.
توصیه به همه والدین عزیز :
تا وقتی دزدی های چند هزار میلیاردی می بینید بیش از چند سانتی متر از اولاد ، نوامیس و اموال خود فاصله نگیرید .
(خطر اضمحلال اخلاقی جامعه)
این حرف ها یعنی پاک کردن صورت مساله
نمیشه اینگونه قضاوت کرد مثلا در این مورد کودک بزرگتر در ماشین بوده اما بعد پیاده شده خوب معمولا وقتی یک کودک 10 ساله در ماشین هست طبیعی است که ادم با خیال راحت از ماشین پیاده بشود بدون اینکه درب ماشین را قفل کند دیگه همیشه که نمیتوان کودکان را همراه خود از خودرو پیاده کنیم مساله این است که چرا اینقدر دزدی خودرو زیاد است با این آمار ها یعنی درص زیادی از آدم هایی که اطرافمان میبینیم بلقوه دزد خودرو هستند و منتظر زمان مناسب برای بالفعل کردن آن هستند. این یعنی چی ؟
چرا این همه دزد؟؟؟!!!!چرا این همه ناامنی؟؟؟؟ دیگه قبح دزدی ریخته
"با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم های پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند اما دقایقی بعد زن جوان در تماس با پلیس مدعی شد که سارق کودک را در کنار خیابان رها کرده و با خودرو متواری شده است."
دقت کنید تا تیم های پلیسی بیان تخقیقات خودشون رو شروع کنند خود مادر فرزندش رو پیدا کرده! و بعد شاکی مدعی شده!!!!!!!!! سارق کودک رو کنار خیابان رها کرده!
یعنی باید هزاران بار به این پلیس سخت کوش! و پیگیر! تبریک گفت!
کسی اگر مالش رو بردن اگر خودش پیدا کرد که کرد اگر نه رفته! پلیس هم که هیچی!
من از دزد با وجدان میخواهم ماشین این خانم را به آتش بکشد و نابود کند که آویزه گوش همه باشد که خودرو را با سویچ و روشن ترک نکنند که اعصاب همه را به هم بریزند !!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل