بازدید 4254

آس:اسپانیا با ایران شکست‌ناپذیر همگروه شد

کد خبر: ۷۵۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 01 December 2017

نشریه آس از تیم ملی ایران به عنوان یکی از همگروهان تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان رقیبی سرسخت یاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه آس چاپ مادرید به دنبال مشخص شدن رقبای تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 از جمله تیم‌های ملی ایران، پرتغال و مراکش، درباره تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش نوشته است: ایران برای پنجمین بار و برای دومین بار متوالی به جام جهانی راه یافته است و تحت هدایت کارلوس کی‌روشی قرار دارد که سبک بازی‌اش در آسیا عملاً شکست ناپذیر بود.

این تیم در مرحله انتخابی بدون شکست‌، با 6 پیروزی و 4 تساوی صعود کرد. خط دفاعی این تیم قدرتمند است چرا که در مرحله انتخابی در 10 بازی‌اش تنها 2 گل خورد که هردوی آنها برابر سوریه بود. با تکیه به این خط دفاعی ایران به دنبال کسب موفقیت در جام جهانی است. برای ایرانی‌ها تملک توپ مهم نیست چرا که تیمی دارد که بازی‌اش بر پایه ارائه عملکرد دفاعی خوبی قرار دارد. این تیم متحد و دارای بازیکنانی سختکوش و پروژه‌ای است که پس از سال‌ها کار و تلاش به ثمر نشسته است.

آس در ادامه نوشته است: 4 سال قبل، این تیم با نیجریه مساوی کرد و بازی خوبی هم برابر آرژانتین ارائه کرد. الان اما بسیاری از بازیکنان آن تیم دوباره به جام جهانی برمی‌گردند از جمله مدافع تیم جلال حسینی و اشکان دژاگه در خط میانی. همچنین بازیکنان جوان و ارزشمند و باکیفیتی هم به این تیم اضافه شده‌اند سردار آزمون و پورعلی‌گنجی جزو آنها هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر