بازدید 4712
۱

دستگیری سارقان مسلح فروشگاه‌های تهران

کد خبر: ۷۵۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 30 November 2017

دستگیری سارقان مسلح فروشگاه‌های تهرانفرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: سارقان مسلح که در استان تهران سرقت کرده بودند در دهلران دستگیر شدند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ منوچهر مکی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از فروشگاهای استان تهران موضوع در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان دهلران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: سارقان مسلح که در استان تهران سرقت کرده بودند در دهلران دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی دهلران با نیابت قضایی از تهران و همچنین هماهنگی با دادستان دادسرای شهرستان و با اشراف اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی سارقان را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به 3 فقره سرقت مسلحانه از فروشگاهای تهران که به عنوان خریدار خود را معرفی کرده بودند اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل دادسرای تهران شدند به شهروندان توصیه کرد: با نصب تجهیزات ایمنی و هشدارهای پلیسی راه هر گونه سوءاستفاده را بر سارقان سلب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
پول حلال در آوردن اینقدر سخته که آتش جهنم رو برای خودتون میخرید؟ والا من پیک موتوری هستم و بدون سختی و راحت روزی صد تومن در میارم و اگر بخوام سختی بکشم و زیاد کار کنم روزی دویست رو میزنم که در آمد فعلیم میشه ماهی سه میلیون و اگر سخت کار کنم پنج تا شش میلیون درآمدم میشه. وقتی پولهامو خرج میکنم لذت میبرم چون ریال به ریالش کاملا حلال هست و همش دسترنج مستقیم خودمه و یک ریالش حروم نیست نه برق اداره ای رو برای مصرف شخصی روشن گذاشتم نه حق کسی رو میخورم و نه گرانفروشی و کم فروشی میکنم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل