بازدید 7338

تكرار سرقت خودرو به شيوه پرونده بنیتا

کد خبر: ۷۵۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 30 November 2017

سارق خودرو كه لحظاتي بعد ازسرقت متوجه حضور كودك چهارساله در صندلي عقب شده بود از ترس تكرار حادثه بنيتا با راهنمايي كودك او را مقابل خانه‌شان رها كرده و با سرقت خودرو از محل فرار كرد.


به گزارش جوان، ساعت 1:32 بامداد هشتم آذر ماه امسال مرد جواني به كلانتري 106 نامجو رفت و از سرقت خودرواش به همراه ربودن پسر چهار ساله خواهرش خبر داد.


وي در توضيح ماجرا گفت: خواهرم همراه شوهرش براي انجام كاري به يكي از شهرهاي شمالي كشور رفتند و پسر چهار‌‌ساله‌شان را به من سپردند تا از او مراقبت كنم. امشب همراه پسر خواهرم با خودروام به تفريح رفتيم تا اينكه لحظاتي قبل براي انجام كاري به خانه يكي از دوستانم در حوالي خيابان نامجو رفتم. من خواهر زاده‌ام را داخل خودرو تنها گذاشتم و پس از قفل كردن در خودرو به خانه دوستم رفتم. دقايقي بعد از خانه دوستم بيرون آمدم و به سراغ خودروام رفتم، اما خبري از خودرو و خواهر زاده‌ام نبود.

همان لحظه فهميدم كه سارق يا سارقاني خودرو و خواهر‌زاده‌ام را با هم سرقت كرده‌اند. پس از طرح اين شكايت با توجه به حساسيت موضوع تيمي از كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي به دستور بازپرس دادسراي امور جنايي تهران وارد عمل شدند و تحقيقات خود را براي شناسايي عامل يا عاملان حادثه آغاز كردند. در حالي كه هنوز نيم‌ساعت از تحقيقات جنايي نگذشته بود، شاكي دوباره به اداره پليس رفت و گفت كه سارق خواهر‌زاده‌اش را در نزديكي خانه‌اش رها كرده است. وي گفت: پس از اينكه در كلانتري شكايت كردم به خانه‌ام رفتم. ساعت 2:9 دقيقه بود و 36 دقيقه از حادثه گذشته بود كه زنگ خانه‌ام به صدا در آمد. بلافاصله در را باز كردم كه با صحنه باور نكردني روبه‌رو شدم و ديدم خواهر‌زاده‌ام جلو در خانه‌ام است.

خواهر زاده‌ام گفت كه سارق زمان سرقت متوجه من نشده بود اما وقتي مرا داخل خودرو ديد خيلي ترسيد و از من آدرس خانه مان را خواست كه من هم آدرس دادم.

شاكي ادامه داد: سارق پس از اين خواهر‌زاده‌ام را به كوچه مي‌آورد و او را رها مي‌كند، اما خودروي مرا سرقت مي‌كند. در حالي كه بررسي‌هاي كارآگاهان براي دستگيري سارق و روشن شدن زواياي پنهان اين حادثه ادامه دارد، قاضي پرونده دستور تحقيق از كودك چهار ساله را صادر كرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار