بازدید 4211

کل پرسپولیس در صف دروغ های عابربانک

هدایتی به این بازیکنان گفته بود که نفری ده سکه به آنها پاداش داده است اما او سکه‌ای برای بازیکنان نداد. همان سه سکه‌ای که ما به بازیکنان دادیم را خود باشگاه داد نه هدایتی چرا که او این سکه ها را به عنوان مبلغ اسپانسر و به خاطر تبلیغ استیل آذین روی لباس مان حساب کرده
کد خبر: ۷۵۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 30 November 2017

قدم به قدم به پرسپولیس نزدیک‌تر می‌شود. هیچ سمت یا عنوان رسمی ندارد اما بازیکنان تک به تک یا در گروه‌های مختلف به دیدنش می‌روند و بعد از ملاقات هم در صفحات مجازی قربان صدقه‌اش می روند.

به گزارش تابناک ورزشی، اقدام رسمی او برای خرید پرسپولیس نافرجام ماند و به بهانه عدم احراز اهلیتش دستش از این باشگاه کوتاه ماند اما همچنان یکی از بازیگران اصلی پرتماشاگرترین تیم آسیاست. بله این معجزه پول است. پولی که از حسین هدایتی حاجی محبوب قرمزها را ساخته و بسیاری از هواداران این باشگاه هم دل به خاصه خرجی‌های او بسته‌اند. جالب اینکه حتی افشاگری اخیر ترکاشوند معاون باشگاه در این مورد که او نام شرکتش را پشت پیراهن تیم انداخت و بعد تمام پول‌هایی که به نام کمک به باشگاه داده بود در قرارداد آن گنجاند بازهم دلیل نشد تا قرمزها از او دل بکنند. جالب اینکه روایت‌های او از پرداختی‌هایش باعث کدورت بازیکنان و باشگاه هم شد.
ترکاشوند در مصاحبه اخیرش می‌گوید: «بعد ازاینکه آقای هدایتی این اواخر بازیکنان را دعوت کرده بود یکی از بازیکنان از من پرسید که آقای هدایتی برای برد ما در دربی چند سکه داده بود؟ آقای هدایتی به این بازیکنان گفته بود که نفری ده سکه به آنها پاداش داده است اما من از همین جا اعلام می‌کنم که آقای هدایتی سکه‌ای برای بازیکنان نداده است. همان سه سکه‌ای که ما به بازیکنان دادیم را خود باشگاه داده است نه آقای هدایتی چرا که آقای هدایتی این سکه ها را به عنوان مبلغ اسپانسر و به خاطر تبلیغ استیل آذین روی لباسمان حساب کرده است. پس این سکه ها را باشگاه داده است نه آقای هدایتی...»

اما حالا ترکاشوند هم استعفا داده است و دیگر از طاهری هم که به شدت از نزدیکی بی‌حساب و کتاب هدایتی که زمانی ملقب به عابربانک قرمزها بود به بازیکنان جلوگیری می‌کرد خبری نیست. اینگونه است که موانع برای حضور پررنگ‌تر او در باشگاه یک به یک برداشته می شود. وقتی عکس برانکو سرمربی تیم در دفتر هدایتی منتشر شد دیگر مشخص شد که حالا عملا ابتکار عمل در دست اوست و توانسته سرمربی راهم مجاب کند که پشت بازیکنان و ته صف گرفتن پول از عابربانک بایستد. جالب اینکه باشگاه هم واکنشی به این اتفاقات از خود نشان نمی‌دهد و فقط گرشاسبی مدیر جدید تیم که گویی احساس خطر کرده بازی محبوبیت در دل بازیکنان را باخته دیروز با یک بغل سکه به تمرین تیم می رود و آن را بین بازیکنان تقسیم می‌کند تا شاید او هم به اندازه هدایتی خودی نشان داده باشد.
در همین بازی قدرت وزارت ورزش که می‌بیند ابتکار عمل به کل از دست باشگاه خارج شده به آنها تلنگری می زند. ایسنا دیروز در خبری از تذکر وزارت به باشگاه درمورد نقش هدایتی خبر داد و در این گزارش نوشت: «برگزاری این جلسه که برای چندمین بار در طول یکسال گذشته اتفاق افتاده، باعث شده تا این بار وزارت ورزش و جوانان به این نشست‌ها واکنش نشان دهد. وزارت ورزش پیرو این اتفاق به گرشاسبی تذکر داده‌ و توضیح باشگاه در این باره را خواستار شده است.وزارت ورزش از سرپرست باشگاه توضیح خواسته که آیا در جریان این جلسه بوده یا خیر؟ و اصولا لزوم تشکیل چنین جلساتی آن هم با نام پرسپولیس و بهره‌گیری از آن چه ضرورتی دارد؟ به نظر می‌رسد که باشگاه و شخص سرپرست پرسپولیس پیش از انجام این دیدار در جریان این ملاقات نبوده‌اند چرا که برانکو پس از این دیدار اعلام کرده که پس از جلسه، گرشاسبی را در جریان محتوی نشست قرار داده است.»این در حالی است که حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس و در جمع خبرنگاران خبر فوق را رد کرد: «همه این مسايل که می‌گویند کذب است. اصلا کاری به این حرف‌ها ندارد.»

روزنامه گل

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار