بازدید 11575
گزارش

مسلمان ازپرسپولیس رضایتنامه خواست،طارمی شرط گذاشت!

گفته مي‌شود مسلمان از دو باشگاه القطر و العربی برای نیم‌فصل پیشنهاد 400 هزار دلاری دریافت کرده است. باشگاه پرسپولیس به مسلمان پاسخ رد داده و با جدایی او مخالف کرده است. باید دید مسلمان روی تصمیم خود مبنی بر جدایی از پرسپولیس خواهد ماند یا خیر؟
کد خبر: ۷۵۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 29 November 2017

بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و رفتن طاهری از این باشگاه شرایط پیچیده‌اي را برای سرخپوشان به وجود آورده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و رفتن طاهری از این باشگاه شرایط پیچیده‌اي را برای سرخپوشان به وجود آورده است. از سوی دیگر برانکو هم هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و همین باعث مي‌شود بازیکنان مطرح این تیم فیل شان یاد هندوستان کند و با همه ابراز عشق و علاقه‌اي كه به پرسپولیس دارند به فکر جدایی ازاین تیم باشند. یک منبع موثق مدعی شد که دوقلوهای پرسپولیس با قطری‌ها وارد مذاکرات جدی شده‌اند. گویا مدیر برنامه‌هاي این دو بازیکن پیشنهادهای خوبی را برای طارمی و مسلمان از شیخ‌نشین‌هاي قطر آورده‌ است.
روز گذشته محسن مسلمان با اینکه 90 دقیقه جلوی پارس جنوبی جم برای برانکو بازی کرد و به نظر مي‌رسد که رابطه آنها مجددا خوب شده است، به باشگاه پرسپولیس رفت تا رضایتنامه‌اش را بگیرد. گفته مي‌شود مسلمان از دو باشگاه القطر و العربی برای نیم‌فصل پیشنهاد 400 هزار دلاری دریافت کرده است. باشگاه پرسپولیس به مسلمان پاسخ رد داده و با جدایی او مخالف کرده است. باید دید مسلمان روی تصمیم خود مبنی بر جدایی از پرسپولیس خواهد ماند یا خیر؟

مسلمان ازپرسپولیس رضایتنامه خواست،طارمی شرط گذاشت!

اما یک طرف ماجرا هم مهدی طارمی است. مهاجم محروم پرسپولیس که باید به همراه باشگاه جریمه 800 هزار یورویی را به باشگاه ترکیه‌اي ریزه اسپور بپردازد. از آنجایی که باشگاه مسوول پرداخت این جریمه است، مسوولان پرسپولیس به دنبال این هستند که طارمی را ترانسفر کنند. گفته مي‌شود طارمی هم از قطر پیشنهاد دارد و باشگاه قطری حاضر است دو میلیون دلار برای دو فصل به طارمی بپردازد. اما به گفته یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس، مدیران بابت ترانسفر طارمی مشکلی ندارند، چرا که هشتصد هزار یورو از این قرارداد به پرسپولیس مي‌رسد. اما طرف دیگر ماجرا مهاجم زهردار سرخپوشان است که در ابتدا موافقت خودش را برای این انتقال اعلام مي‌کند اما پس از مشورت با اطرافیان تیم ملی از این تصمیم خود منصرف مي‌شود و به مدیر‌برنامه‌هایش مي‌گوید حاضر است با یک میلیون دلار برای نیم فصل به قطر برود. پیشنهادی که مورد قبول قطری‌ها نیست و آنها به او اعلام کرده‌اند که او را برای نیم فصل نمی خواهند اما حاضرند برای یک فصل و نیم دو میلیون دلار بپردازند. باید دید دوقلوهای پرسپولیس تا پایان فصل پیراهن قرمز را برتن مي‌کنند یا اینکه در نیم‌فصل جدا خواهند شد. هرچند که تمدید قرارداد برانکو هم در این میان مي‌تواند تاثیرگذار باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار