بازدید 5332

آخرین خبر در مورد لباس مجری مشهور زن

کد خبر: ۷۵۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 29 November 2017

مراسم نمادین قرعه کشی جام جهانی با حضور خبرنگاران و عکاسان خبری در کاخ کرملین و محل اصلی برگزاری قرعه کشی انجام شد که طی آن روسیه با تیم ملی پرو همگروه شد!

به گزارش تابناک ورزشی، در این مراسم گوشه هایی از حرکات نمایشی گروه هایی که روز جمعه بر روی صحنه به اجرا خواهند پرداخت به اجرا در آمد و پس از آن ماریا کوماندنایا، مجری روسیه ای مراسم قرعه کشی ضمن معرفی بخش های مراسم از برگزارکنندگان این مراسم دعوت کرد تا درباره آن چه که برای عصر جمعه طراحی کرده اند توضیح دهند.

توجه به سنت ها و پیوند آن ها با جامعه روسیه جدید، محور اصلی برنامه کوتاه نمایشی است که روز جمعه در سالن اصلی کاخ کرملین به روی صحنه خواهد رفت. حضور هنرمندان نامی و برندگان جوایز مشهور موسیقی جهان هم بخشی دیگر از مراسم جمعه را تشکیل خواهد داد.

اما در شبیه سازی مهمترین بخش مراسم قرعه کشی که برداشتن قرعه ها است، مسوولین فیفا ضمن توضیح نحوه قرعه کشی اصلی، از دیه گو فورلان، ستاره اسبق تیم ملی اروگوئه و یکی از هشت اسطوره ای که برای برداشتن قرعه های جمعه شب از داخل گلدان ها به این مراسم دعوت شده، به روی صحنه آمد و از احساس فراموش ناشدنی حضور در این مراسم گفت. فورلان و کوماندنایا ، دو قرعه نمادین گروه نخست را هم از گلدان ها و گوی ها خارج کردند که بر اساس آن ، علاوه بر تیم اول گروه نخست که بر اساس قانون مسابقات ، کشور میزبان خواهد بود ، نام پرو هم به عنوان تیم سوم گروه اول از گلدان ها خارج شد.

لباس مجری مراسم برای خارجی ها هم مهم است!
در حاشیه این مراسم ، خبرنگار رادیو آلمان از مجری مراسم قرعه کشی پرسید که روز جمعه با چه لباسی روی صحنه خواهد رفت که کوماندنایا ضمن اعلام این نکته که نوع لباس انتخاب شده تا زمان قرعه کشی مخفی خواهد ماند ، تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که رنگ لباسش سبز خواهد بود. او همچنین ضمن اشاره به هیجان بی اندازه اش جهت اجرای این مراسم در کنار گری لینه کر ، اسطوره ی فوتبال انگلیس، اشاره کرد و گفت که او تاکنون سه بار به طور آزمایشی، اجرای برنامه ی جمعه شب را به همراه لینه کر تمرین کرده و آن ها احتمالا تا زمان برگزاری مراسم ، یک بار دیگر هم تمرین نهایی خواهند داشت. خانم مجری همچنین ابراز امیدواری کرد که لینه کر در روز برگزاری مراسم کمتر شوخی کند تا او تمرکزش را برای اجرا از دست ندهد!

جام در دست خبرنگاران!
شاید برگزاری جام جهانی یا رویدادهای بزرگ اینچنین ورزشی را بیش از اینکه برای میزبانان و برگزارکنندگان آن ها درآمدزا دانست ، باید به کام حامیان مالی به حساب آورد. در جام جهانی 2018 هم مانند چند جام اخیر ، نقش اسپانسرها در درآمدزایی برای فیفا انکارناشدنی است. بر همین اساس،  شرکت کوکاکولا (یکی از بزرگترین اسپانسرهای فیفا) با توجه به توافقنامه هایش با فیفا ، امکان حضور خبرنگاران حاضر در مراسم قرعه کشی جام جهانی را در کنار جامی که در دست کاپیتان قهرمان جهان به خانه خواهد رفت ، فراهم کرد تا آن هایی که برای پوشش خبری قرعه کشی جام جهانی در مسکو حضور دارند هم بتوانند عکسی به یادگار با جام جهانی بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل