بازدید 28241
عضو کمیسیون اصل نود در واکنش به باخت اجباری کشتی گیر تیم ملی مطرح کرد؛

اگر قرار است ببازیم، بهتر است که «شیک و قشنگ» ببازیم نه «مفتضحانه»!

نحوه مدیریت کشتی قهرمانی کشورمان با روسیه، باعث رنج عمومی در جامعه و نیز دلخوری و سرخوردگی در اکثریت مردم ما شده است و بازتاب آن در فضای مجازی، حکایت از شکایت مردم از این موضوع دارد؛ بنابراین، ما موضوع را در کمیسیون اصل نود مطرح کردیم تا هم وزارت ورزش و هم فدراسیون کشتی و هم خود کریمی در آن حضور داشته باشند و درباره مورد پیش آمده توضیح دهند.
کد خبر: ۷۵۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 28 November 2017

کشتی گیر ما باید ببازد؛ اما شیک و قشنگ! روز یکشنبه، پنجم آذر در ادامه مسابقات قهرمانی امیدهای جهان در لهستان، علیرضا کریمی در حالی که در مقابل رقیب روس خود جلو بود، ظاهرا اسیر فیتیله پیچ های او شد و شکست خورد. ساعتی بعد از این مسابقه، فیلمی از دیدار او و حریف روس منتشر شد که مدیران تیم کشتی از کریمی جوان می خواهند که ببازد. در فیلم صدایی فریاد می زند: «باید ببازی علیرضا!»

به گزارش «تابناک»؛ مدیران در مورد علیرضا کریمی تصمیم گرفتند در دور نخست او را ببازانند که دچار مشکل در مرحله یک چهارم نشوند و به حریف اسرائیلی نخورد؛ اما این مدیران یک اشتباه محاسباتی کردند.

حریف روسی که کریمی را برد، در دور بعد «یوری کالاشتیکوف» اسرائیلی را برد و بعد از یک برد دیگر به فینال رسید و در نهایت، طلای وزن ۸۶ کیلو را کسب کرد، چون او به فینال رسید. کریمی در گروه بازنده ها، شانس بازی برای رسیدن به برنز را داشت. نکته قابل توجه این بود که او در این مرحله، باید در مقابل حریف اسرائیلی حضور می یافت که او بناچار قید مسابقه را زد تا سرانجام حریف اسرائیلی با پیروزی بر رقیب روسیه سفید، مقام سوم را کسب کند.

این موضوع در فضای مجازی با واکنش های زیادی همراه شد، به گونه ای که با هشتگ #باید_ببازی کل فضای مجازی را از آن خود کرد. این موضوع باعث شد، برخی نمایندگان مجلس نیز ساکت ننشینند و با طرح شکایتی در کمیسیون اصل نود به این موضوع بپردازند.

بهرام پارسایی در گفت وگو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: نحوه مدیریت کشتی قهرمانی کشورمان با روسیه، باعث رنج عمومی در جامعه گشته و باعث دلخوری و سرخوردگی در اکثریت مردم ما شده است و بازتاب آن در فضای مجازی، حکایت از شکایت مردم از این موضوع دارد.

این نماینده مجلس گفت: بنابراین، ما موضوع را در کمیسیون اصل نود مطرح کردیم تا هم وزارت ورزش و هم فدراسیون کشتی و هم خود کریمی حضور داشته باشند و درباره مورد پیش آمده توضیح دهند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه امکان انجام مسابقه برای ایرانیان با ورزشکاران رژیم صهیونیستی وجود ندارد و اگر بازی انجام می شد، باعث محرومیت وی در کشور می شد، گفت: بحث اینکه بخواهیم قانونی برای این کار تصویب شود یا نشود، نیست، بلکه ما می خواهیم این برنامه ها را مدیریت کنیم.

وی همچنین یادآور شد: اگر قرار بر این است که کشتی گیر ما با کشتی‌گیر صهیونیستی مسابقه ندهد، این راهش نیست و نباید به این نحو مفتضحانه، کشتی گیر را از ادامه بازی منع کنیم. اگر قرار بر این است که با اینها کشتی نگیریم و به رسمیت نشناسیم، این یک طرف ماجراست، ولی می شد آن را مدیریت کرد.

در آن موقع کشتی گیر اسرائیلی هم با یک حریف دیگر کشتی داشتند و احتمال این بود که ما به اسرائیل بخوریم؛ اما قبل از بازی باید صحبت می شد تا به این نحو نباشد، نه اینکه در حین بازی با این شیوه به وی گفته شود تا این موج رسانه ای ایجاد شود.

این نماینده در ادامه خاطرنشان کرد: باید نظر کشتی‌گیر ما را جلب می کردند، نه اینکه با داد و بیداد وی را از ادامه کشتی منع کنند. این موضوع الان در رسانه های معاند هم بازتاب بدی پیدا کرده و نشان از بی برناگی ما دارد. این یک چیز بدیهی است و از قبل باید گفته می شد، اگر کشتی گیر اسرائیلی برنده شد، ما به شما علامت می دهیم که شما ببازید، نه اینکه بعد از آنکه ما سه ـ دو از حرف جلو باشیم، به او بگویند که ببازد؛ این تمام روحیه ورزشکار ما را خراب کرد.

پارسایی گفت: نظر ما این است که اگر قرار است ببازیم، بهتر است که شیک و قشنگ ببازیم و مدیریت شده باشد که نه روحیه ورزشکار خراب شود، نه در افکار عمومی باعث سرخوردگی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲۰۱
این روش غلط است عرب ها و فلسطینی ها با اسرائیل مسابقه می دهند حالا ما شدیم کاسه داغ تر از آش، اصولا عرصه ورزش جای این کارها نبست.
پاسخ ها
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
این نماینده غیور اومدن زیر ابروشو ورداره زد چشمش را هم کور کرد.باخت شیکو
قشنگ.عجب تناقضی
انصافا دیگه تهمت نزنید که نماینده ها کاری نمیکنند.اینطوری دارن زحمت میکشن و قدرشون را نمیدونیم
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
یک بار صحنه دردناک اشک و التماس ورزشکارمان برای مسابقه با حریف اسرائیلی را شاهد بودم، میگفت بگذارید بروم و ببرمش، اما مربی و رئیس فدراسیون به هیچ عنوان زیربار نمی رفتند. در نتیجه ی همین مسابقه ندادن، حریف اسرائیلی سوم شد و اولین مدال جهانی تاریخ نداشته اش را در آن رشته ورزشی بدست آورد و پرچم اسرائیل در سالن مسابقات به اهتزاز درآمد (به همت سیاست ورزشی یا ورزش سیاسی ما)!
البته ناگفته نماند که دست ورزشکار ما را هم آتل بندی کردند که مثلا به خاطر آسیب دیدگی مسابقه نداده است تا با محرومیت جهانی مواجه نشود.
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
پس اونایی رو که به صهیونیستا سنگ می زنن از مریخ اومدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
من میگم به احترام مردم فلسطین با اسرائیل جنگ هم نکنیم دیگه
میخوای چی رو تو مجلس مطرح کنی
پاسخ ها
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
میخوان که تعریفی جدید از شیک و قشنگ شکست خوردن را مطرح بکنند و دایره محدود و کم لغات سیاسی را با افاضاتشون وسعت بدهند و دنیا علم را شگفتزده بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
روش باخت قهرمانانه رو
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
از کل فلسطن چند کیلومترش فقط اواره هستن. فقط یه نوار باریک چند کیلومتری
برای همه دنیا مادریم یرای خودمون زن بابا. یه بیانیه تقدیر و قول الکی واقعا چه دردی از جوان دوا میکند؟ آیا ممالک و مردمی که سنگشان را ما به سینه میزنیم همینقدر برای ایرانی و ایران مایه میگذارند ؟
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
همین جو در رابطه با امریکا هم وجود داشت اخرش چی شد یکی نیست به اقایان بگه با اینکار ما داریم ورزشکاران خود را تنبیه میکنیم نه رژیم اسراییل زا
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
فراموش نکنیم که کسانی که این تصمیمات رو میگیرند کوچکترین اهمیتی برای ورزش قائل نیستند.
بهترین کار این است که وقتی اطلاع پیدا میکنیم رژیم صهیونیستی در تورنمتی یا در وزنی شرکت میکند از اول در آن تورنمت یا آن وزن یا رشته ورزشی شرکت نکنیم نماینده نداشته باشیم تا این صحنه ها پیش نیاید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
بسیار عالی و منطقی . صد در صد موافقم .
ناشناس
| Japan |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
و اینگونه ورزش خودمون را ضعیف و گوشه نشین کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
البته راهکار شما در همه موارد اینگونه است که به جای حل اصولی به دنبال پاک کردن صورت مسئله اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
مسیولان کمی واقع بینانه تر به مسایل دنیا نگاه کنند.تا آنجایی که من به خاطر دارم این اعراب بودند که همیشه به ایران لشکر کشی کردند نه اسراییل حالا ما باید به خاطر همین اعراب که ما را دشمن خود میدانند تمام امتیازاتی که در رابطه با دنیا در اقتصاد و سیاست و ورزش میتوانیم به دست بیاوریم باید از دست بدهیم ،چرا که مرغ یک عده یک پا دارد.
چقدر باید خبر بد بشنویم
اونوقت میگن عصبی ترین مردم دنیا هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
عصبی ؟؟؟ منو دیوونه کردن بابا !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
با این حساب این اسراییل است که تعیین می کند ما در کدام وزن ها و تورنمت ها شرکت کنیم یا نه و تصمیم گیر ما می شود اسرائیل!
masoud
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
منم با نظر شما کاملا موافقم
سلام
تو را به مقدسات یکی جواب بدهد
چرا خود فلسطینی ها مسابقه دوستانه می دهند
ولی ما حق نداریم
ابرو خودمان و کشورمان رفت
یعنی چی ؟،،،،،،؟؟؟؟،،،،!!!!
واقعا محو استدلال این نماینده عزیز شدم. شما دنبال این باش اصل موضوع رو درست کنی اگه علاقه مند به حل مشکلاتی!
یعنی باید طوری کشتی گیرو توجیه می کردند که مردم متوجه نشوند...آقا مردم خیلی وقته متوجه هستند.....خوب محروم می شد اگه می گرفت ...یا ترس از محرومیت ..مثل بقیه..
باخت شيك و مجلسي هم از راه رسيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
منظورش مثل بازی فوتبال ایران و سوریه باید ببازیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
بالاخره تو این همه اخبار ناامید کننده اختلاس و... با این جمله زیبا کمی خندیدیم .متشکریم
خنده دار است!!!
این چه نوع حمایتی از فلسطینیان است که ما باید همه جا از اسرائیل ببازیم و آنها صعود کنند !!!!!!!!!!!!!!!
خود فلسطینی ها با اسرائیل بازی می کنند و رفت و آمد دارند اونوقت ما شدیم کاسه داغ تر از آش و مضحکه کل دنیا خیلی به حال خودمون افسوس می خورم .!!!!!!!!!!
حالا اگه ورزشکارای ما برن برای یه کشور دیگه مسابقه بدن حتما بی غیرت هم می شوند ولی رفتار مسئولان آخر جوانمردی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آهان!یعنی باید بالاخره ببازیم ولی نه اینقدر که کل دنیا متوجه شوند!یعنی باید بی سر و صدا ببازیم و سر مردم را کلاه بگذاریم تا متوجه نشوند!چه خوب!!!هر دم از این باغ بری می رسد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
اتفاقا،خیلی وقته که خیلی کارها،یواشکی و خیلی شیک و قشنگ انجام میشه،بدون اینکه مردم همیشه در صحنه بفهمند.مثل قضیه بابک زنجانی،شهرام جزایری،دکل نفتی،دزدی و اختلاس های میلیاردی و ... و ... و .... و .... و
هرروز یه دسته گل به آب میدیم توی جامعه بین الملل.هرروز با یه پدیده جدید و نو دنیارا شگفتزده میکینم.هرروز بهتر از دیروز خودمون را به جهانیان معرفی میکنیم.سوالم اینه که چقدر باید هزینه کنیم تا این دور مسلسل و مکرر را افسار زنیم و نگهش داریم ؟.چقدر زمان میبره؟ چند نسل باید شاهد اینجور کارها باشه؟ وکدوم نسل میتونه ؟
خوب این چه کاریه؟ ببیازین که مسابقه ندین؟ اصلا این حرکت نمادین هم نیست چون میگن طرف باخته دیگه. اگه میخواین بازی نکنید برید بهشون بخوربد و بازی نکنید. محرم هم که بشید به این شیوه شرف داره
این وسط فقط ورزشکارها هستند که:
هیس! ورزشکاران فریاد نمیزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
هیس کل ملت ایران فریاد نمی زنند
جای تاسف داره که ما داریم میگیم قشنگ به عمد و به دروغ ببازیم در حالی که ورزشکاران فلسطین مشکلی با اسرائیلی ها ندارند و بازی میکنند روس ها و بقیه هم بازی میکنند فقط ما عجوبه هستیم یک بار به دروغ میگیم ورزشکار ما مصدوم هست و بک بار دیگه میگیم چرا قشنگ و با مدیریت به دروغ باخت خوب ندادی اقا دروغ , دروغ هست دروغ خوب و قشنگ و با مدیریت نداریم یعنی ذات دروغ بد هست امیدوارم درک کنید
اين آقاي نماينده تا حالا اصلا ورزش كرده كه مياد نظر ميده ؟ يعني چي كه در اون سطح بگيم حواست باشه اگه علامت داديم ببازي !!! جلو كشتي گير روس مگه ميشه با حواس پرتي مسابقه داد ؟
تاريخ مصرف حرفات گذشته برادر، خودتم ميدوني ولي تو رودربايستي موندي
هان ! پس اگر یواشکی میگفتن بباز ، اشکالی نداشت . آفرین ! آفرین !
بیچاره به ورزشکارای ما، آینده ورزشی شون رو گره زدیم به اینکه با نماینده اسرائیل روبرو بشن یا نه!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
این ورزشکار برود و در یک مملکتی که قدرش را میدانند زندگی کند .
اگر قشنگ می باخت که کسی نمی فهمید داره به اسرائییل اعتراض می کنه. مگه شما همین را نمی خواهید؟ مگه نمی خواهید کشتی گیر ما به جای دفاع از حق خودش خودش و کشورش، از مردم مظلوم فلستطین دفاع کند؟
اگر جوری می باخت که کسی نمی فهمید دیگه معنی اعتراض نداشت. نتیجه اعتراض به سبک شما همین می شود ورزشکارمون ببیازه که اسزائییل قهرمان شه. احسنت به این نوع اعتراض
بیخیال به زور مردم رو به باخت انداختن که هنر نمیخواد که شیک و قشنگش کنیم و در آخر این فلسطینیها چه گلی به سر مردم ما زدن که ما دسته گل براشون بفرستیم بغیر از مصیبت چی داشتن برای این حمایت ایران.
بجای این ادا اطوارها، بیت المال غارت نشه خیلی خیلی بهتره!
مشکل این نماینده اینه که باید جوری مهندسی می شد که خودش ببازه نه اینکه اونجوری داد و بیداد کنن تا همه مردم بفهمن! این شد از نماینده مردم.
قرار بر این بود که ورزشکارا با بازی نکردن در مقابل بازیکنان اسراییل اونها رو به خواری و خفت بکشونیم اما الان ورق طوری برگشت که خودمون داریم خوار و خفیف می شیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
مدال بردن اسراییل و بالا رفتن پرچم اسراییل بزرگترین کمکی است که با این کار در حق اسرائیل انجام شد
عجب نماینده با بصیرتی مثل اینکه آقایان راست راستکی قصد دارند مردم وایران را با خاک یکسان کنند. این چه روشی که قشنگ ببازیم اصل مشکل را حل کنید
ینی چی؟
اصلا به ورزشکارای ما این قضیه چه ربطی داره؟
کاسه داغتر از اش که میگن همینه
چرا برخورد قهری با قضیه میکنید
چه اشکال داشت با نماینده اسرائیل بازی میکرد و اون رو میبرد؟
اسمان به زمین میرسید؟
خود فلسطینی ها بازی میکنن ما نکنیم؟
چه فرقی میکنه شیک ببازیم یا بد ببازیم بهر حال باخت باخته . ورزشکاری که این همه زحمت کشیده حالا باید ببازه .بدبختش که کردیم حالا شیکتر بدبختش کنیم .
وای به حال ما که یه همچین نماینده ای داریم.... واقعا که
این نماینده هم ناراحت است که چرا ماجرای باخت مفتضحانه به اسرائیل جوری مدیریت شد که مردم و رسانه‌ها متوجه تعمدی بودن آن شدند.
کل قضیه مسخره ست حالا چه شیک ببازیم چه ضایع...
آقای پارسایی شما لطفا خیلی شیک و قشنگ دهن مبارک رو ببند !! هر دو مسابقه این وزن تقریبا همزمان شروع شده بود. وقتی کشتی گیر اسراییلی مسابقه را برد، یک دقیقه به پایان مسابقه کریمی باقی مانده بود. ظاهرا نظر شما اینه که هرگاه با کشتی گیران اسراییلی همگروه شدیم بلافاصله بعد از وزن کشی، خیلی شیک و قشنگ مسابقات را ترک کنیم.
شیک و قشنگش اینه که حریف اسراییلی رو لوله میکردیم و بعدش با پرچم فلسطین یک دور افتخار می زدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
چرا با پرچم فلسطین مگه خودمون پرچم نداریم ؟
جر زني در برد همون قدر براي يک پهلوان موجب سرشکستگيه که جر زني در باخت.
والسلام
معلومه خیلی جاها هست که شیک و تمیز میبازیم و کسی خبر دار نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
در تمام سیاست هایمان در تعامل با دنیا خیلی شیک و قشنگ باخته ایم که همه دنیا خبر دارند بجز خودمان
سلام. اتفاقا اینجوری باختن بهتر هم هست حداقل میفهمیم میتونست ببره و نبرد نه اینکه نزدیک ببازه هیچوقت نفهمیم میتونست ببره و الکی باخت. کاش مطالعه ی شود مشخص بشه چند کشور در جهان اینگونه عمل میکنند. فکر کنم چین هم که تایوان و به عنوان کشور قبول نداره ولی با اون بازی میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
ورزش میدان برد و باخت است .باید مسابقه میداد حتی اگر حریف اسرلپاییلی می برد.
ورزش و رندگي و همه چيز .... در ايران سياستي شده ... خود عربها رابطه دارن ... دارن کنار ميان با اسراييل حتي فلسطين .
جا خالی کردن فقط امتیاز دادن به طرفی است که قبولش نداریم... . اگر روس را برده بودیم و در مقابل اسرائیلی به میدان نمی رفتند لااقل شانس برنز داشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
متاسفانه مربیان و ورزشکاران ما از همه طرف محدودیت دارند
اگر به ورزشکار اسرائیلی بازی نکند ورزشکار و حتی فدراسیوت کشتی به دلیل عدم احترام به قوانین بین المللی محروم می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
آخه جدیدا باید به روس ها هم باج ورزشی هم بدهیم.
اگر بحث اعتقاد هست,شما برو قبل از بازی با اسراییلیه همه رو ببر و بگو که من قوی هستم,بعد اگر به اسراییلیه خوردی و بخاطر اعتقاداتت نخواستی باهاش بازی کنی,بگو من باهات بازی نمیکنم چون پرچمی که زیر لواش بازی میکنی رو قبول ندارم,یعنی جوری که بفهمه و همه بفهمن.ویقینا برای این کارت جریمه میشی و باید جریمه رو قبول کنی و به جون بخری.ولی وقتی قبلش خودت رو میبازونی,این یعنی من هم اعتقادات بامصرف داخلی رو میخوام حفظ کنم هم تو دنیا تابلو نباشم که بگن با اسراییل بازی نمیکنن.
درضمن انسانی نیست که ورزش رو مخلوط سیاست میکنیم.ورزش برای دوستی و نزدیکی ملتهاست.هرکس دیگه ای رو که مثال میزنن اونهاهم دارن ورزش رو مخلوط میکنن باسیاست خب اونهاهم اشتباه میکنن.
مردونه برید جلو,قوی باشید و چنان اسراییل روببرید که همه بفهمن ماقویتریم.این روششه.
همونجور که ما میریم آمریکارو توی کشتی و فوتبال و کلی رشته دیگه شکست میدیم و ملت از غرور وخوشحالی سرازپانمیشناسن.شایدهم ببازیم ولی مردونه بازی کردیم.این روح ورزشه.
الان با انتشاراین فیلم,مردم و اون قهرمانای ورزشکار چطور روحیه داشته باشن؟این روش غلطه.
به ورزشکار بدبخت چه ربطی داره!!!!! اون که اگر بازی رو نمیباخت و در مقابل اسراییلی حاضر نمیشد بدتر بود و محرومیت در انتظارمون بود
شد چوب دو سر طلا واسه ورزشکار درمونده توی این سیاست کشورها
تا کی باید تو کشور ما صورت مسئله پاک بشه؟!
یعنی یواشکی باختن اشکالی نداره ؟!!
یکم فکر و مغز هم خوبه به خدا
دیگه حرفی ندارم چون درست شدنی هم نیست متاسفانه
یک بار صحنه دردناک اشک و التماس ورزشکارمان برای مسابقه با حریف اسرائیلی را شاهد بودم، میگفت بگذارید بروم و ببرمش، اما مربی و رئیس فدراسیون به هیچ عنوان زیربار نمی رفتند. در نتیجه ی همین مسابقه ندادن، حریف اسرائیلی سوم شد و اولین مدال جهانی تاریخ نداشته اش را در آن رشته ورزشی بدست آورد و پرچم اسرائیل در سالن مسابقات به اهتزاز درآمد (به همت سیاست ورزشی یا ورزش سیاسی ما)!
البته ناگفته نماند که دست ورزشکار ما را هم آتل بندی کردند که مثلا به خاطر آسیب دیدگی مسابقه نداده است تا با محرومیت جهانی مواجه نشود.
موسسه گالوپ که ایرانی ها را عصبانی ترین مردم دنیا معرفی کرده یک هفته بیاد خبرهای سایت شما یا هر خبرگزاری دیگه ای رو بخونه ببینه دیونه میشه یا نه! به خدا ما ایرانی ها خیلی طاقتمون زیاده
خود تحریمی یعنی عین شکست و اینکه ما تیممان را عقب ببریم برای چه
بعد همین ورزشکار وقتی مملکتشو ول می کنه و می ره زیر پرچم یک کشور دیگه مسابقه می ده همه میگن بی غیرته و به ملتش پشت کرده...
به خدا خود فلسطینی ها هم نمی د ونن اینقد ما واسشون هلاکیم. خودشون تو تیمهای اسراییلی هابازی میکنن. چطور با اینده یه جوون زحمت کش بازی میکنن. چرا اینجور مسایل فقط مال کشور ماست. بعد میخوایم دنیا با ما خوب باشه
من میخوام بدونم اولین بار که همچین فکر بکر خلاقانه ای به ذهن کدوم نابغه ای رسید که ما با روبرو نشدن با ورزشکاران اسرائیلی به اسرائیل ضربه می زنیم؟؟ کی اصلاً تو دنیا می فهمه؟ خود فلسطینی ها همچین کاری نمی کنن. بدختی درد که یکی دوتا نیست
من نمیدونم ما ایرانیان از فلسطینی ها فلسطینی تر هستیم چون بعضی از بازیکنان تیم ملی فلسطین در باشگاهای اسرائیل بازی میکنند اونوقت ما جلوی تیمهای اسرائیلی بازی نمیکنیم
یادمون نره ما تا سال 59 با ورزشکاران اسرائیلی مسابقه میدایم
من یک سوال دارم:

اگر ورزشکار ما با اسرائیل بازی نکند چه چیزی تغییر می کند؟ اساسا به نفع چه کسی است؟

چرا ورزش را باسیاست قاطی می کنیم. اسرائیل غاصب است خوب درست. چه ربطی به ورزش دارد؟ ما باید احترام قوانین بین المللی را داشته باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
اسراییل غاصب است اما ایران را غصب نکرده است.بهتر است با توجه به اینکه سیاست مرگ بر اسراییل جواب نداده است با دنیا در جهت تشکیل یک کشور فلسطینی در کنار اسراییل که حقوق ملت فلسطین هم در نظر گرفته شود تلاش جدیدی را آغاز کنیم.
باید سیاست را از دل ورزش بیرون کشید و بدور انداخت....
ایضا سیاست را از درون فرهنگ باید زدود.
مدیریت اقتصادی نیز باید از سیاست مبرا باشد

سیاستمداران با این کارهایشان چیزی از فرهنگ،دین،اقتصادو اخلاق برای این نسل و نسلهای اینده باقی نمی گذارند
باید به این نمایندۀ مجلس گفت : جون مادرت تو رو حضرت عباس نظر نده آقا جان! در بعضی شرایط بهترین حرکت همون سکوت کردنه. شیک ببازیم؟ مدیریت شده ببازیم؟ به شما علامت می دهیم؟؟؟؟ چی میگی برادر من؟
این بابای مثلا (نماینده) اومده میگه مربی باید بره یواشکی و در گوشی به ورزشکار بیچاره بگه باید ببازی دادنزنه که گندش دربیاد !
سیاست بازی رو دیگه تمام کنیم دنیا شده دشمن ایران
همین چیزاس که این کشورو غیر قابل تحمل میکنه.نخبه ها همین چیزا رو میبینن که میرن.
تورو خدا تمومش کنین ، چقد دیگه میخاین خوار و خفیفمون کنین تو دنیا
هیچوقت از کشور عزیزمان ایران تو سایت ها و خبرگزاری ها خبر خوب و واقعا خوشحال کننده ندیدم. همه ش بی تدبیری و اختلاس و دزدی. اینهم ورزش مان که کاملا سیاسی شده . بابا دشمن را باید تو همین میادین شکست داد نه که بهش امتیاز بدیم. با شعار مرگ تنها هیچ اتفاقی برای اون کشور نمی افتد جز اینکه ملت و کشور روز بروز منزوی تر شود.
اسرائیلی ها هم انسان هستند خودفلسطینی ها با آنه مسابقه می دهند بابا ملت این چیزها را نمی خواهد می خواهدباهمه دنیا براساس منافع ملی ارتباط باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
قربون آدم فهمیده
چرا بعضی ها متوجه نیست. اگر این حرکتهای نادانانه واسه ما مدال نداره واسه بعضی ها خوب نون داره خوبببببببب
حقارت ملی.
بااین کار اینده یک جوان رانابود واین ها سر از کشورهای دیگر در می اورند.باید تو میدان تو دهنی به این غاصبان بدهیم.ودماغشان رابه خاک بمالیم .این رژیم مصنوعی را.
اصلاً چرا باید ببازیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این هم از نماینده مجلس که کل حرفش اینه که شیک و مجلسی ببازیم!!!!!!
اين کارها بعدها در تاريخ ايران نوشته خواهد شد......
این نماینده زیرک و با هوش،همه کارهای شیک،قشنگ و یواشکی مملکت را لو داد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با این کارتان دو نشان بایک تیر زدید هم به برادر روسی حال دادیم قهرمان شد و هم حال اسراییلی رو گرفتیم و مدال برنز را تقدیم کردیم بهش!!،زنده باد وطنم ایران
مگه مردم اسراییل یا ورزشکارانشان با ما. دشمن هستند باید تحریمی ..که هست متوجه سیاستمداران باشد
سالهاست که اقتصاد و ورزش و ... ما سیاست زده شده است و مردم تاوان آن را می دهند نه مسئولین
این نمانیده محترم احتمالا منظورش اینه که کشتی گیر وسط سالن چهار تا شعار مرگ بر اسراییل هم سر بده اگه امکانش بود پرچم رو هم آتش بزنه
باید با این وضعیت ببازیم که حالا منتظر جریمه فدراسیون جهانی کشتی باشیم.
شنیده ام که گاهی میگویند کاتولیک تر از پاپ
کجا آن بزرگان با تاج و تخت
کجا آن سواران پیروزبخت
کجا آن خردمند کندآوران
کجا آن سرافراز و جنگی سران
کجا آن گزیده نیاکان ما
کجا آن دلیران و پاکان ما
کجا شد فریدون و ضحاک و جم
مهان عرب خسروان عجم
کجا آن بزرگان ساسانیان
ز بهرامیان تا به سامانیان
کجا آن سر و تاج شاهنشهان
کجا آن بزرگان و فرخ مهان
کجا آن سواران گردنکشان
کزیشان نبینم به گیتی نشان
کجا ان پری چهرگان جهان
کزیشان بدی شاد جان مهان
کجا آن همه پیل و برگستوان
کجا آن بزرگان روشن روان
خداوند گیتی فریدون کجاست
که پشت زمانه بدو بود راست
کجا آن بزرگان خسرونژاد
جهاندار کیخسرو و کیقباد
#فردوسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
درود بر فردوسی بزرگ و شما با این انتخاب زیبایتان
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
بزودی سوشیانت میاد ، تگران نباش برادر ایرانی من
حداقل نود درصد مردم با مسابقه با حریف اسراییلی موافقند منتها اقایون چون با پدیرش این مسیله باید بپذیرند که قبلا اشتباه کرده اند لدا به همین راحتی با اینده یک جوان بازی می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
نود درصد مردم ایران صهیونیست نیستند
طی چهل سال گذشته امتیاز دادن و مدال دادن به اسرائیل به یکی از تخصص های سازمان تربیت بدنی و حالا وزارت ورزش تبدیل شده. این کار خودش تخصص می خواهد که ما به عنوان تنها کشور جهان به این تخصص دست یافته ایم.
انصاف داشته باشید: هیچ ورزشکار اسرائیلی در هیچ یک از رشته های ورزشی قادر به مقابله با ورزشکاران ایرانی نیست، ولی ما زمینه موفقیت آنها را فراهم می کنیم.
مشکل ما از اول تا به حال این بوده که پیوسته برای خودمان دیوار ساختیم، حالا دیگر هیچ کس نمی تواند این دیوارها را برچیند.
این نماینده نابغه یه وقت پاسوز اینهمه ابتکار و جسارت نشه!!!


این چه اسراییل ستیزی است که کاتولیک تر از فلسطینی و لبنانی هاست؟

و این چه مبارزه ای است که منجر به توفیق و پیروزی بدون زحمت اونا میشه؟

خدمت ایران به ورزش اسرائیل بیشتر بوده یا خدمات فدراسیون اسرائیل؟



هیچ مجازاتی بالاتر ازجهل نیست
مدام به صورت خیلی شیک و قشنگ :))))))))))))))) مفتضحانه می بازیم.
حالا ببینید بعد این اگه این کشتی گیر نرفت عضو تیم آذربایجان بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
باید بره
نماینده عزیز نگران باخت و ورزش کشور و اون ورزشکار و این افتضاحات نیست، فقط نگران اینه که مردم نفهمند!!!!!!!
چرا همه چیز دوست دارید ا مردم مخفی باشه؟! بهتر نیست اصلاح کنید به جای مخفی؟!!!
جالبه فلسطینیها با اسرائیل مسابقه میدن ما مسابقه نمیدیم
اینم از عجایب ایرانه!
خودزنی و آبروریزی در سطح بین المللی به این میگن
خداااااااااااااااااااااااااااااااا
بهترین راهکار این است که آنکس که دستور باخت داده همون را بیارن کشتی بگیره
بدبختی اینجاست جز خودمون کسی خبردار نمیشه ورزشکارمون با اسراییل بخاطر ارمان فلسطینیان مجبور به کنار کشیدن میشه حتی خود فلسطینیها تازه بفهمن هم بهمون میخندند یاد کاسه داغتر از اش میوفتن بندگان خدا
چقدر جالب ما در مقابل اسراییل از پیش باخته محسوب میشویم
جوون و پهلوان مملکت کلی زحمت بکشه
بعد بره مقابل یه رقیب ، شیک ببازه ...
داشت روس رو میبرد .
حداقل نمک رو زخم ها نپاشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
بهش گفتند باید جناب پوتین هم خوشحال بشه
نماینده مجلس ما رو خدا وکیل!!!! همینه که داریم درجا میزنیم. اینم شد استدلال. واقعا متاسفم
اینقدر قبح و زشتی دروغ و دغل بین ما ریخته که نماینده مون میاد میگه باید یه جوری عمدا ببازه که مردم خودمون متوجه نشوند ، اینه راهکار نماینده با چند میلیون حقوق ماهانه که از جیب ما بهش پرداخت میشه
آقایان مسولین به لطف اینترنت و تلگرام و اینستاگرام دیگه دوران دروغگویی هم بسر اومده چون خیلی زود رسوا میشید
و دیگر اینکه چرا خود عربها و فلسطینی های عزیز با اسراییل مسابقه میدن و مشکلی ندارن اونوقت شما دایه های مهربانتر از مادر شدید.؟
فردا اگه شنیدید که ورزشکارهای اسراییل گفتن که ورزشکاران ایرانی از ما میترسن تعجب نکنید و بعدش این فلسطینی ها با اسراییل مسابقه میدن اون وقت ما برای اونها شدیم قهرمان
اصلا کی و کجا امده که ما نباید با ورزشکارای اسرائیل مسابقه بدیم؟ یکی یه سنتی گذاشت بقیه هم دنبال میکنن.
به نظر من اگه راست میگن مسابقه بدن و شکستشون بدن اینطوری خیلی شرافتمندانست با این افتضاح هایی که به بار میارن آبرو نموند دیگه برامون
ورزش جای سیاسی کاری نیست . الان فلسطین با اسراییل مسابقه میده . چرا ما کاسه داغ تر از آش شده ایم.
باخت شیک و قشنگ دیگه چه صیغه ای آخه!. چه یواشکی چه علنی، این رفتار درست نیست. اون ورزشکار سال ها زحمت میکشه تا به این مرحله برسه. اینقد که ما به فدراسیون و ورزشکارای اسراییلی کمک میکنیم با این رفتارمون خودشون به خودشون کمک نمیکنن. آخه این چه سیاست غلطیه
تابو هاي الكي تو مملكت ايجاد كرديم كه نه راه پس داره نه راه پيش. يكبار تكليف اين تابوهاي الكي رو تعيين كنيم تموم بشه بره ديگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
احسن.دنیا تمام سیاست هایش را بر مبنای مسایل روز پایه گذاری میکند و ما بر مبنای حرفی که نیم قرن پیش زده شده است.
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
برداشتن تابوها همیشه نیاز به یک ورزش قهرمانانه دارد و قبل از هر ورزش سنگینی باید یکم نرمش کرد
شیطنت نکنید
"در آن موقع کشتی گیر اسرائیلی هم با یک حریف دیگر کشتی داشتند و احتمال این بود که ما به اسرائیل بخوریم؛ اما قبل از بازی باید صحبت می شد تا به این نحو نباشد، نه اینکه در حین بازی با این شیوه به وی گفته شود تا این موج رسانه ای ایجاد شود."
ینی چرا تابلو کردینش؟ باید قبلش میگفتیم بهش باید ببازی اینطور ضایع نشیبم.خلاصه باختنو باید میباخت.
چه خوب می شد که تصمیم درستی می گرفتند و این ورزشکار ما با بردن نماینده اسراییل، پرچم ایران به اهتزاز در می آمد . با این تصمیمات نسنجیده ، عملا پرچم اسراییل به اهتزاز درآمد . حق جوان ما پایمال شد . آبرو و حیثیت ورزش ما با دیدن فیلم مسابقه ، زیر سوال رفت . ای کاش فکر اساسی و منطقی برای این موضوع بشه.
قبلنا ورزشکار رو مجبور میکردن از بازی با اسرائیل انصراف بده, الان یه مرحله قبلش میگن بباز که به اسرائیل نخوری, چند سال دیگه کلا از بدو تولد نمیذارن بچه ورزش کنه که مبادا بعدها که بزرگ شد یه روزی روزگاری در یک مسابقه‌ای بخوره به یه اسراییلی !
در کل با تصمیم گیری های غلط باعث شادی اسرائیلی شدیم . چرا مسئولین ما از مبارزه با اسرائیلی ها می ترسند و اجازه روبرو شدن به قهرمانان ایرانی با آنها را نمی دهند ما از کی حمایت میکنیم از عربها ؟! . بازیکنان تیم ملی سوریه پس از مساوی پیشکشی ایران به آنها ، در رختکن به ایرانی ها فحش میدادند .
اسراییل توسط همه اعراب به رسمیت شناخته شده.مخصوصا خود فلسطینی ها هم دیگر توان مبارزه و ادعای نابودی اسراییل ندارند.و با دست خالی هم نمی توانند یک قدرت هسته ای را برچینند .همه کشورهای بزرگ جهان اسلام سعودی و پاکستان و ترکیه و مصر هم خواهان توافق فلسطین و اسراییل هستند.ما هم می توانیم اعتدال را برگزینیم.
بازم چیزی که اهمیت نداره نظر مردمه
تصور کنیم در سالهای آینده، تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از تلاش زیاد و تحمل سختیهای فراوان، بار دیگر به جام جهانی فوتبال راه پیدا کند. و نیز تصور کنیم که اتفاقا در آن سال تیم ملی فوتبال اسرائیل نیز در این رقابتها حضور داشته باشد، و اتفاقا شرایط به گونه ای شود که ما با این تیم رویارو شویم. آیا در آن وقت نیز مسئولین ما به همین راحتی خواهند گفت که تیم ملی ما باید از رویارویی با اسرائیل انصراف دهد و عرصه ای را که با زحمت زیاد به آن رسیده، ترک کند؟!!! آیا وقت آن نرسیده که این مسئله یک بار برای همیشه حل شود؟
معمولا تیمی برای بالا امدن هم تیمیش و یا هم وطنش که خیلی هم خاطرش را میخواد تبانی میکنه و به ان تیم میبازه
دقیقا شدیم کاسه داغتر از اش
فلسطین در زمان تحریم ها حاضر نشد با تیم ملی فوتبال ایران مسابقه بدهد.به احترام قوانین بین المللی.قانون بین الملل کاغذپاره نیست
گور پدر اسراییل ما ایرانی هستیم. ایجاد پوریای ولی دارد اینجا تختی ها دارد. دست از سیاست بازی عوام فريبانه بردارید جان بچه ات بس کن بگذارید ما مسلمان باشیم ومانند مردم سوییس ودانمارک و...زندگی کنیم بس کنید
این که از زیر مسابقه در بری و بعد هم صد تا بهونه جور کنی یا این که کاری کنی که باهاش اصلا مبارزه نکنی یه جور ترسه نه باخت شیک مگو مجلسی. شیک و مجلسی یا اونه که بگی من این بابا رو به رسمیت نمیشناسم و اصن باهاش مبارزه نکنی محرومیتش رو هم به جون بخری(و داخل کشور پاداش میلیاردی بهت بدن) یا این که جوری بزنی حریفت رو له کنی که دیگه ورزش رو ببوسه بزاره کنار. بعدشم مثلا پوریای ولی با دشمناش مبارزه نمیکرد؟؟؟یا امام علی با دشمنش نمیجنگید؟؟؟؟چرا میجنگید ولی تمام توانش رو به کار میبرد. مبارزه و مسابقهبا دشمن خیلی بهتره تا از زیر مبارزه در بری
آخه چرا ما نباید با مردم اسراییل مسابقه ورزشی بر گزار کنیم ؟ مگر ما با مردم اسراییل دشمن هستیم ؟ بچه ای که دراسراییل متولد میشود چکار باید بکند ؟مگر اورا شیطان می آفریند؟ منطقی باشیم من وشماهم اگر در یک خانواده اسراییلی متولد میشدیم بهمان اندازه که در ایران متولد شده ایم باک ومعصوم هستیم بقول تاگور :تولد هر کودک نشانه آنست که خداوند هنوز ازانسان نا امید نشده است .ما با دولت اسراییل دشمن هستیم وتا وقتی آنها نتیجه یک انتخابات عمومی با شرکت تمام فلسطینی ها وسایر اقوام را نبذیرند غاصب محسوب میشوند .اما اگر انتخاباتی برگذار شود واصهیونیست ها به اندازه رایی که دارند در حکومت آینده سهیم شوند ماهم باید نتیجه را ببذیریم وخواهیم بذیرفت
این صحنه کاملا ضد روح ورزش بود!!! شانس بیاریم فقط فدراسیون جهانی حساس نشه روش...
تابی یه نظر سنجی راجع به فوتبال داشتید که اگر اعراب حاضر به بازی در خاک ایران نشوند کنار بکشیم یا نه که ظاهرا بیشتر موافق کنار کشیدن بودند.خوب فرضا کنار کشیدیم بعد چه اتفاقی رخ می دهد؟غیر از این است که منزوی می شویم و فوتبال کشورمان نابود می شود؟
زحمت کشيديد اقاي نماينده.مشکل شما اين است که چرا شيک و قشنگ نباختيم.ودوست داريد که ازاين به بعد شيک وقشنگ ببازيم.خسته نباشيد......
ایران هیچ وقت اسرائیل را بعنوان کشور به رسمیت نخواهد شناخت و در ورزش نیز اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد این کار نه تنها بخاطر حمایت از مردم فلسطین است بلکه بخاطر این است که هر کشوری که خاکی را با ظلم و کشتار تصرف کند ایران ان کشور را به رسمیت نخواهد شناخت این مورد جزءجدایی ناپذیر خط مشی جمهوری اسلامی است و دهن کجی به استکبار و حامیان اسرائیل . تیم ورزشی اسرائیل حذف عمدی ورزشکار ایرانی مقابل حریف روس را پیش بینی کرده بودند و خیلی راحت توانستند یک مدال برنز کسب کنند از این ماجرا فلسطینین بی خبر بودند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
دوغتو بنوش
عباس
| Netherlands |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
مریخی تو چرا همیشه با 99 درصد مردم مخالفی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
ما توان اداره مملکتمان را نداریم .با یک زلزله یک استانمان زیر و رو میشود آنوقت داعیه طرفداری از مظلوم را داریم.مگر از ملت خودمان هم مظلومتر پیدا میشود.هر وقت توانستید سطح رفاه اجتماعی ایران را به جایی برسانید که در این مملکت نه کودک کار و نه مدرسه کانکسی و بیقوله ای و نه محتاج نان شب پیدا شود از این ادعا های شیک بکنید.
این هم نماینده مردم
باخت شیک و قشنگ
من دیگه حرفی ندارم
پس این سیاست هست که هیچ وقت با اسرائیل درگیری نظامی هم نداریم! وای به روزی که اسرائیل غلطی کند و ما با این سیاستمان صحنه رویارویی با اسرائیل را هم به بهانه به رسمیت نشناختن اسرائیل ترک کنیم!!!!!
اسرائیلی ها نصف مدالهای که تا حالا گرفتن رو مدیون ما هستن!؟
این رسم هست که پهلوان تو مردانه ببازی .
فعلا که داریم کاری می کنیم تا اسرائیلی ها خیلی شیک و مجلسی و قشنگ ببرن برن مراحل بعدی
یک از یک بدتر و بی منطق تر. اون مربی که نعره می زنه باید ببازی. اون از نماینده که می گه باید شیک ببازی. خوب برادر کلا تو هیچ مسابقع ائی شرکت نکنید. هزارتا مدال اوردن به این خفت می ارزید. خوب می ذاشتید می برد بعد می زدید دستش را می شکستید که دیگ ه مسابقه نده. اصلا مسابقه دادن یادش بره.
معمولا کسانی از بازی در مقابل این رژیم دفاع می کنن که دلیل اصلی مخالفت ما با این رژیم رو نمی دونن یا خودشون رو به خواب زدن.
اگر اسرائیل در تمامی رشته ها و وزنها و دسته ها حضور داشته باشه ما نباید مقابلشون بازی کنیم.
متوجه باشید که مسابقات ورزشی فقط یک بازیه همین. ارزش نداره عقاید رو فدای برد و باخت در یک بازی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
عه بالا که اسمت مریخ بود الان شد عادل خودت ... فکر میکنی همه هم مثل خودتن
چرا باید تیم ملی فوتبال فلسطین متشکل از اسراییلی ها و فلسطینی ها باشد و آن وقت برای مسابقه با ما کلاس بگذارند چرا عرب ها حق مسابقه با حریف اسراییلی را دارند در کل اینکه به مردم دروغ قشنگ و زیبا بگوییم دور از جوانمردی و رفتار به یادگار مانده از امیر مومنان است که حتی حاضر نبود دروغ مصلحتی هم بگوید یاد مان نرود در ورزش کشتی همیشه از امیر مومنان به عنوان الگوی پهلوانی و اخلاق یاد می کنیم ....
احساس حقارت می کنم در ورزش که جای مردانگی واخلاق است بگوییم دروغ می گوییم وبه دروغ ببازیم .پهلوان اگر پهلوان است باید پشت شیطان را هم به زمین بزند.
احسنت به این نماینده کاردان و کار بلد . ببینید چه قشنگ راهکار ارائه دادن . واقعا لذت بردم . بی دلیل نیست که ما در دنیا در همه زمینه ها سرآمد هستیم .
بعد این کشتی گیر با کسب مدال طلای جهانی مدالی تاریخی از خود به یابود می گذاشت که نسل های آینده ایران به آن افتخار می کردند.
خیلی از کشورهای جهان جعلی هستند مثلا همین جنهوری آذربایجان از خاک ایران غصب شده.بحرین از خاک ایران گرجستان.و....
فرار رو به جلو
این کشتی گیر برای جلو گیری از شبهه مثل سابقه دیگر ورزشکاران ، روسیه را میبرد و در مرحله بعد با صهیونیستی بازی را انجام نمی داد مردم فهیم هستند و یک عده فکر می کنند مردم متوجه نمی شوند
یک ثانیه نباید ایران بمونه باید بره یک کشور دیگه قدرش بدونن
اقایان تابناک به نظرات مردم توجه کردید؟
به گوش مسئولین برسونین
ما باید از زوایای مختلفی به این موضوع بپردازیم یکی اینکه به روسیه باختیم خوب اینکه مهم نیست چون تازه با آنها دوست شدیم نباید نارحت شان بکنیم
این قدر که به دست خودمان داریم به خودمان گل میزنیم دیگران نمیزنند
معلوم نیست برای کارهای دیگر هم این وضعیت حتما وجود دارد که این وضع مملکت ما شده
آفرین به علیرضا کریمی که خیلی هم ماهرانه در ذهن باقی گذاشت که چطوری باخته و هیچ وقت با تعویض کلام ها هم نمیتوان کار را ماست مالی کرد!1
وزارت ورزش !یا با اقتدار و صراحتا بگو با اسراییل بازی نمی کنم یا اصلا ورزشکار در آن وزن نکن.
ورزشکار هم اگر مطمئن است که میبرد برود مسابقه بدهد و اگر باخت جریمه بدهد واز قبل هم اعلام شود اگر برد جایزه به آوارگان فلسطینی تعلق دارد و مبلغی از سوی دولت به فلسطینیان کمک شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
شما فوق العاده ای. ممنون که این مشکل بزرگ رو با راه حل ابتکاری خودت حل کردی. جایزه صلح نوبل تقدیم شما.
پس چرا روسیه را اشغالگر نمیدانیم .
واقعا هر روز از نمایندا هامون بیشتر نامید میشیم.
برادر ، نماينده ،وكيل.
تو تمرينات و رياضت كشي هاي ورزشي روش بردن رو آموزش ميدن . نه باختن. وگرنه همه مي تونن ببازن. اصلا باختن كه آموزش نمي خواد . مي خواد؟
با سلام
منظور نماینده این بود که بایستی قبل از مسابقه به کشتی گیر میگفتن بباز نه در حین کشتی گرفتن!!!!
ورزش جایی برای عقده گشایی های سیاسی نیست
ایرانی هیچوقت نباید ببازد
سلام این عادلانه نیست
مرگ بر اسرایل ...برای من کشتی مهم نیست فقط اسلام و سربلندی شیعان جهان مهم است ... مرگ بر مریکا ، مرگ بر آل سعود ، مرگ بر اسرایئل ، .... جامن فدای رهبر
شاید میترسین ببازین
فکر کنم اگه این آقای پارسایی ، نماینده ی محترم مجلس، اصلا نظر نمی دادند خیلی شیک تر ومجلسی تر بود تا این توجیه شان
کسانی که از این موضوع ناراحت هستند احتمالا جنایات رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیها را فراموش کرده اند و ظلمی به آنها شده است و مظلومیت آنها ارزشش از یک مدال مسابقه کمتر است.
بابا بس کنید این ماجرا رو
خود فلسطینیا دارن مقابل اسراییل بازی میکنن
خود عربها دارن با اسراییل مسابقه میدن
ما شدیم کاسه داغتر از آش
با اینکارتون هیچ کمکی هم به فلسطین نکردید، فقط پرچم اسراییلو بالاتر بردید!
کشتی فرنگی شکست مطلق خورد تقصیر اسرائیلی هاست
یه چیزی بگم عمق فاجعه رو بفهمید.
یه مدت دوبی بودم برای کارم
با چند تا لبنانی و فلسطینی به ناچار برای مدتی مراوده کاری داشتم.
اولا: فلسطینی ها بین اعراب معروفند به بدجنسی و بد ذاتی
دوما: جفتشون تو روی من می گفتند ما و مردممون از شما ایرانی ها متنفریم
سوما: فلسطینیه که بدجور شاکی بود، می گفت اگه دخالت های شما نبود ما تا الان با اسراییل به توافق رسیده بودیم و هیچ مشکلی هم نداشتیم.
حالا این مشتی بود نمونه خروار....
نماینده ی عزیز خودشون رو زدن به کوچه علی چپ
احسنت . احسنت . احسنت به اون مربی که باعث شد این قضیه رسانه ای بشه .
اگر به آمار شهدای بعد از انقلاب نگاه کنید 90 درصدشون در راه وطن و جنگ با عراق به شهادت رسیدن ...اگر قرار به مسابقه ندادن باشه باید با اونا مسابقه ندیم.مثل اینکه ارزش خون شهدای ما به مراتب کمتر از ارزش جون آدمایی که خودشون اسرائیل مراوده دارن(فلسطین)...
خداااااااااااااااااااااا به داد این مملکت برسسسسسسسسسسسسسسسس
راستی از این قطعنامه کشورهای عربی علیه ایران چه خبر؟؟ فلسطین رای به نفع کی داده؟؟؟ همینجوری پرسیدم....
بی خودی هزینه نکنیم چه بخواهیم چه نخواهیم اسراییل بخشی از نقشه جغرافیاست واقعیتی که اعراب سلفی هم پذیرفته اند بنا بر اقتضا شرایط باید یارگیری مناسبی در روابط بین الملل داشته باشیم وگرنه همین اعراب که واسه شون خودمدن و سپر می کنیم اماده هستند که تیکه پاره مون کنند
منی که پشت میزم نشستم و از دنیا بی خبرم از این اتفاق احساس تحقیر بهم دست داده.
اون کشتی گیر بیچاره تا آخر عمرش باید بار این لحظات رو روی دوشش تحمل کنه.
حالا چرا؟
کسی نمیدونه!!!!
مملکتی که یک چنین نماینده ای دارد ، نیازی به مدال طلا ندارد.
تابناک عزیز نظر مردم را دیدی لطفا تو یک تیتر خبری به گوش مسئولان برسان که نود و نه در صد مردم مخالف این کار شما هستند به نظر مردم احترام بگذارید مقابل خواسته اکثریت قاطع قرار نگیرید
1.همه کشورهای قاره آمریکا ازجمله خودامریکا برزیل آرزانتین وکشورهایی مثل استرالیا ونیوزلند بدین طریق بوجود امده اند که عده ای مهاجرازاروپا رفته بومیان آنجاهارا قتل عام کرده وازسرزمینهای متعلق به آنهابرای خودکشوردرست کرده اند. 2.درنقاط مختلف جهان جنایات بسیاری توسط دول مختلف اتفاق افتاده ومیافتد ازجمله درجنگهای یوگسلاوی صربها وکرواتها جنایاتی علیه مسلمانان کردند که تاریخ نظیزش راکمتردیده است مثلا درشهرسربرنیتسا در یک روز 7000 غیرنظامی را قتل عام کردند.
باخت شیک وقشنگ دیگه چه صیغه ای هست؟
تمام بدبختی و گرفتاری کشور عزیزمان از همین فلسطین آب میخورد. خودشون با آنها مسابقه میدهند .من نمیدونم مسولین چه درک و منطقی دارن که حتی ورزشکاران جوان کشور باید تاوان آن را بدهند.
ناشناس جان اینم بدون که اسم اونجا اصلا آذربایجان نیست.درقراردادهای گلستان وترکمنچای که فتحعلیشاه قسمتی ازایران رابه باد داد نام ان مناطق آران وشیروان بود که بعذا استالین برای اینکه زمینه جدایی آذربایجان از ایران رافراهم کند اسم آنجارا آذربایجان کرد. والانم حاکم شدگان براین سرزمین بربادرفته از ایران مدعی آذربایجان ایران هم هستند یعنی قضیه برعکس شده و نه تنها خودشان جعلیند بلکه علیه ماادعای جعلی هم میکنند.ولی ما با اونها مسابقه هم میدیم وخیلی کارای مهمتر هم میکنیم وکسی هم درمورد جعلی بودنشان چیزی نمیگوید.
بیچاره کلی زحمت کشید آخرش هیچ
حماس هم اسراییل را به رسمیت شناخت
قبلا خودمون را میزدیم به مریضی واسیب دیدگی الان دیگه فدراسیون جهانی فهمیده مجبور شدیم ببازیم
یم ملی فلسطین بدون عذرخواهی و به دلیل آنچه که مشکلات فنی خوانده بود از دادن مسابقه با ایران خودداری کرد و رسانه های جمهوری اسلامی بدون انعکاس واقعیات نهفته در اظهارنظرهای مسئولین و بازیکنان فلسطین از کنارش گذشتند.
فلسطینیا دراجلاس اعراب به خلیج فارس میگن خلیج عربی واز ایران میخوان به اشغالگری جزایر امارات پایان بده
جلوی غارت بیت المال رو بگیرین اینا چیه
یادمان نرود امتناع از مسابقه دادن با حریف اسراپیلی در ابتدا ( قبل از انقلاب از سوی اعراب ناصریست) یک تاکتیک بود نه یک امر مقدس الهی !
باید ببازیم. همه ما باید ببازیم.
با اقتصادمون همین کارو کردیم با سیاست و روابط خارجیمون همین کارو کردیم . برای حمایت از مرد مظلوم و ستمدیده فلسطین اشغالی باید در همه عرصه ها به صورت خودخواسته ببازیم.
مگه شما مسئولین نمیگین که ما دموکراسی داریم, بیاین برای یکبار هم که شده خیلی از چیزارو به رای بگذاریم
امسال در مسابقات جوانان جهان به ميزبانى تركيه، رافائل مارتينتى رييس سوئيسى فدراسيون جهانى كشتى، خطاب به خبرنگاران ايرانى گفت: دوران چشم پوشى "فيلا" سپرى شده است و از اين به بعد اگر كشتى گيران شما مقابل حريفان اسراييلى حاضر نشوند، فدراسيون كشتى ايران را با محروميت مواجه مى كنيم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس