بازدید 7339

بارسلونا درصدر پرهزینه ترین تیمهای فوتبال دنیا

کد خبر: ۷۵۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۹ 15 February 2018

فهرست باشگاه هایی که بیشترین پرداختی را به بازیکنان شان دارند، منتشر شد که در میان سه تیم اول، دو اسپانیایی دیده می شود اما جالب اینجاست که بارسلونا نماد استفاده از نیروهای تربیت شده در کمپ آکادمی لاماسیا اکنون پرهزینه ترین تیم دنیا شده است و از دسترنج دیگران بهره می جوید.

به گزارش تابناک ورزشی، شرکت تخصصی گلوبال اسپورتس امروز فهرست باشگاه ها با بیشترین پرداختی در فوتبال اروپا را منتشر کرد.در این فهرست بارسلونا در صدر قرار دارد. بارسا به بازیکنانش در مجموع 141 میلیون یورو پرداخت می کند که متوسط 7.3 میلیون یورو به هر بازیکن است. این یعنی بارسا به تیمی نصرف کننده تبدیل شده است.
پس از این باشگاه، پی اس جی فرانسه و مالک عرب آن قرار دارد که نسبت به گذشته جهشی 5 پله ای را تجربه می کند. پاریسی ها مجموعا 139 میلیون یورو پرداختی دارند که متوسط 7.2 میلیون یورو است. رئال در رده سوم قرار دارد با مجموع 133.8 میلیون یورو پرداختی و متوسط 6.9 میلیون یورو. کهکشانی ها در این جدول یک پله صعود کرده اند.

سیتی و یونایتد با 112 میلیون یورو در رده های بعدی قرار دارند و بایرن مونیخ نیز با 111 میلیون یورو پرداخت حقوق به بازیکنانش ششم است. یوونتوس، چلسی، آرسنال و اتلتیکو نیز رده های بعدی را اشغال کرده اند. تمدید قرارداد جدید مسی و نیز جذب نیمار از سوی پی اس جی در رتبه بندی اول و دوم بارسا و پی اس جی تاثیر مستقیم داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی