بازدید 5615
پایان کار آزادکاران امید با یک طلا و ۲ برنز

کشتی ایران با گُلِیج طعم طلا را چشید

نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار فینال رقابت‌هاي كشتي آزاد زير 23 سال جهان به تنها مدال طلای تیم ایران دست یافت.
کد خبر: ۷۵۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 27 November 2017

 در آخرین شب مسابقات چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان،مجتبی گلیج به مدال طلا و یونس امامی به مدال برنز رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان دست یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی، فینال های اوزان شب دوم یکشنبه شب در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار شد و در پایان مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و یونس امامی در وزن 65 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.
در وزن 65 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 12 بر یک میهایل گئورگیف از بلغارستان را مغلوب کرد وی در دور سوم با نتیجه 11 بر صفر یونیزاوا از ژاپن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل باجرانگ قهرمان آسیا و نایب قهرمان بازی های آسیایی از هند با نتیجه 9 بر 4 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 6 ر 4 یاووز از ترکیه را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برزن شد.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 12 بر 2 گئورگی نوگایف از اسلواکی را مغلوب کرد وی در در دور دوم نیز واسیلی کاراس از رومانی را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد. گلیج در دور سوم رسول ماگومدوف از روسیه را با نتیجه 10 بر سه پشت سرگذاشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گلیج در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال با نتیجه 8 بر 4 مورازی مچیدلیدزه از اوکراین را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار دزیانیس خرامیانکوف از کشور بلاروس را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

کشتی ایران با گُلِیج طعم طلا را چشید

نتایج سایر نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم 

در وزن 70 کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ذولفقار ماخاماتوف از قزاقستان با نتیجه 5 بر 6 شکست خورد که با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف آمریکایی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.در این وزن 21 نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 74 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، محمد متقی‌نیا در دور نخست با نتیجه 7 بر 4 مغلوب یاجورو یاماساکی از ژاپن شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل حریف گرجستانی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان