بازدید 55681

بازیگر جنجالی"نرگس"در تئاتر ضدایرانی

در این تئاتر "زهرا امیرابراهیمی" بازیگر جنجالی سریال نرگس ب، به همراه شبنم طلوعی به ایفای نقش پرداخته و در این موج ضدایرانی مشارکت کرده‌اند.
کد خبر: ۷۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۸ 29 November 2009
دو تن از بازیگران زن ایرانی با حضور در تئاتری در فرانسه به القای محدودیت زنان در ایران پرداختند.

به گزارش پرچم، تلویزیون صدای آمریکا نیز در گزارشی از تئاتر ضد ایرانی اسلامی با عنوان "رویای طاهرگان خاموش" که دو تن از بازیگران سابق سیما در آن حضور داشتند به موج ضدایرانی دامن زد.

در این تئاتر "زهرا امیرابراهیمی" بازیگر جنجالی سریال نرگس ، به همراه شبنم طلوعی به ایفای نقش پرداخته و در این موج ضدایرانی مشارکت کرده‌اند.

امیرابراهیمی درباره این تئاتر به تلویزیون صدای آمریکا گفت: در شرایط کنونی و با اتفاقات اخیر جوان‌های ایرانی به خصوص متولدین دهه 60 به بعد متوجه شدند که می‌توانند سرنوشت خودشان را در دست داشته باشند و آن را عوض کنند.هم‌اکنون جوان‌ها در ایران حرف اول را می‌‌زنند.

به گفته صدای آمریکا این تئاتر حکایت دختر نوجوانی است که در پناه بردن به خانه‌ای مورد سوء ظن شدید این خانواده که مذهبی هم هستند قرار می‌گیرد.

کارگردان این نمایشنامه محمد رضایی‌راد از نویسندگان و کارگردان‌های تئاتر در ایران است.

زهرا امیرابراهیمی بعد از انتشار فیلم غیراخلاقی‌اش در کشور فرانسه ساکن شده است و تاکنون مصاحبه‌هایی را با رادیو فردا داشته اشت. شبنم طلوعی نیز بعد خروج از کشور به دلیل ممنوع التصویر شدنش در ایران مصاحبه‌های زیادی را علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داده و اخیرا در فیلم ضدایرانی «زنان بدون مردان» ساخته شیرین نشاط بازی کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
هنوز تأیید نشده که فیلم مال ایشون بوده.
خواهشا یک کلمه "منتسب به" اضافه کنید.
تهمت ناروا نزنید.
رفتار وروش های ما چه محصولاتی در پی داشته است .نمی دانم تا کی باید با دست خودمان منتقدان را به معارض تبدیل کنیم؟
شما که اين نمايش را نديده ايد، چگونه در مورد محتواي اين اثر قضاوت مي کنيد و به آن برچسب «صد ايراني» مي زنيد؟ بر اساس روايت تلويزيون صداي آمريکا؟ مگر به نظر شما منبع موثقي است؟ من هم اين اثر را ديده ام و هم گزارش تلويزيون صداي آمريکا در مورد آن را روي اينترنت ديدم، و به نظرم آن گزارش اصلا معرف کار و ارزش هاي واقعي آن نبود و بيشتر به حرف هاي حاشيه اي اجزا کنندگان اثر و ارائه ي تفسيرها خودش مي پرداخت. ضمنا، سايت پرچم هم که از آن نقل کرده ايد حتي فرق بين «اجراي نمايش» و «نمايشنامه خواني» را نمي داند. بهتر نيست در مورد خبرهاي فرهنگي به جاي تکرار خبرسازي هاي سايت هاي کم مايه اي چون پرچم، از نيروهاي متخصص استفاده شود؟ يا هدف فقط جنجال آفريني و اتهام زدن به هنرمندان است؟
(برايم مهم نيست که نظرم را منتشر نکنيد، مهم اين است که خودتان به اين مسائل توجه کنيد)
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان