بازدید 4550
فوتبال اروپا

رئال مادرید3-2 مالاگا؛رونالدو بیدارشد وکهکشان رانجات داد

در دقیقه 88 رونالدو یک بار دیگر موفق به گلزنی شد اما گل او در موقعیتی که به نظر می رسید کمک داور اشتباه کرده مردود اعلام شد.در نهایت اتفاق دیگری رخ نداد تا کهکشانی ها این دیدار دشوار را با پیروزی 2-3 به پایان برسانند.
کد خبر: ۷۵۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴ 25 November 2017

رئال مادرید موفق شد در شبی که بنزما و رونالدو هر دو با هم گلزنی کردند، سه امتیاز حساس در لالیگا را به حساب خود واریز کند.

به گزارش تابناک ورزشی، بازی جذاب و زیبا آغاز شد. در دقیقه 9 رئال مادرید موفق شد توسط بنزما به گل اول برسد. مارسلو توپ را از سمت چپ روی دروازه ارسال کرد. ضربه سر خطرناک رونالدو به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت بنزما در دهانه دروازه توپ را به گل تبدیل کرد. در حالی مالکیت بیشتر بازی در اختیار میزبان بود، مالاگا موفق شد توسط رولان گل تساوی را به ثمر برساند. ککو از سمت راست توپ را روی دروازه ارسال کرد و رولان پس از کنترل توپ را سینه اش، با ضربه پای راست به زیبایی دروازه را باز کرد. با این حال رئال مادرید خیلی زود به گل برتری رسید. در دقیقه 21 تونی کروس کرنر مادریدی ها را روی دروازه ارسال کرد و کاسمیرو با یک ضربه سر در مقابل دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 32 با پاس عمقی زیبای کارواخال، بنزما می توانست در یک موقعیت عالی باز هم گلزنی کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 39 وازکز با یک حرکت خوب، توپ را روی دروازه برای رونالدو فرستاد اما ضربه سرضرب او را خیمنز به زیبایی مهار کرد. در دقیقه 44 باز هم ضربه سر خطرناک رونالدو در موقعیتی عالی راهی به دروازه نداشت تا بازی در نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

 رئال مادرید شایسته پیروزی در نیمه اول بود و در نیمه دوم نیز بازی را بهتر آغاز کرد. در دقیقه 53 بنزما با حرکت به سمت دروازه، توپ خوبی را برای کروس روی خط محوطه جریمه مهیا کرد اما ضربه هافبک آلمانی توسط خیمنز راهی کرنر شد. در دقیقه 57 یک موقعیت عالی برای مالاگا توسط رولان از دست رفت اما یکی دقیقه بعد، آنها به گل تساوی رسیدند. گونزالو کاسترو از پشت محوطه جریمه و از راهی دور، با یک ضربه پای راست دروازه رئال مادرید را باز کرد. کاسیا می توانست بسیار بهتر عمل کند.

در دقیقه 64 واران با ضربه سر توپ را در محوطه شش قدم برای رونالدو مهیا کرد اما او در یک موقعیت عالی نتوانست توپ را لمس کند. در دقیقه 74، لوکا مودریچ با برخورد با هرناندز، مدافع مالاگا در محوطه جریمه حریف نقش بر زمین شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در دقیقه 76، رونالدو پشت پنالتی ایستاد، ضربه ابتدایی او توسط خیمنز به خوبی برگشت داده شد اما رونالدو در ریباند گل سوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

شرح گل ها
رئال مادرید 1-0 مالاگا (بنزما-دقیقه 9): مارسلو توپ را از سمت چپ روی دروازه ارسال کرد. ضربه سر خطرناک رونالدو به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت بنزما در دهانه دروازه توپ را به گل تبدیل کرد.

رئال مادرید 1-1 مالاگا (دیگو رولان-دقیقه 18): ککو از سمت راست توپ را روی دروازه ارسال کرد و رولان پس از کنترل توپ را سینه اش، با ضربه پای راست به زیبایی دروازه را باز کرد.

رئال مادرید 2-1 مالاگا (کاسمیرو - دقیقه 21): تونی کروس کرنر مادریدی ها را روی دروازه ارسال کرد و کاسمیرو با یک ضربه سر در مقابل دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

رئال مادرید 2-2 مالاگا (گونزالو کاسترو-دقیقه 58):گونزالو کاسترو از پشت محوطه جریمه و از راهی دور، با یک ضربه پای راست دروازه رئال مادرید را باز کرد. کاسیا می توانست بسیار بهتر عمل کند

رئال مادرید 3-2 مالاگا (رونالدو-دقیقه 76-برگشت پنالتی): لوکا مودریچ با برخورد با هرناندز، مدافع مالاگا در محوطه جریمه حریف نقش بر زمین شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در دقیقه 76، رونالدو پشت پنالتی ایستاد، ضربه ابتدایی او توسط خیمنز به خوبی برگشت داده شد اما رونالدو در ریباند گل سوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها