بازدید 5229
گزارش بازی

استقلال بالاخره تک رقمی شد/جادوی پیرمرد موسپید دراستادیوم خالی

استقلال برای اولین بار در این فصل رتبه اش در جدول رده بندی یک رقمی شد. همچنین این تیم با یک گل خورده در 5 بازی آمار فوق العاده ای در کارهای دفاعی به ثبت رسانده است.
کد خبر: ۷۵۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ 25 November 2017

تیم فوتبال استقلال که هنوز با روزهای خوبش فاصله دارد در سیزدهمین دیدار لیگ هفدهم خود به چهارمین پیروزی دست یافت و با چند پله صعود به رده نهم جدول رسید تا تاثیر مقطعی حضور شفر آلمانی در کوتاه مدت نمایان شود.

به گزارش تابناک ورزشی، آخرین دیدار از هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز شنبه بین تیم های استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی آغاز شد که این بازی با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.فرشید اسماعیلی با دو گلی که در بازی امروز زد، طلسم گل نزدن مهاجمان این تیم را شکست. به جز او جپاروف هم در بازی امروز نمایش بسیار خوبی داشت. استقلال برای اولین بار در این فصل رتبه اش در جدول رده بندی یک رقمی شد. همچنین این تیم با یک گل خورده در 5 بازی آمار فوق العاده ای در کارهای دفاعی به ثبت رسانده است.

استقلال بالاخره تک رقمی شد/جادوی پیرمرد موسپید دراستادیوم خالی

ترکیب استقلال/سید حسین حسینی، مجید حسینی، میلاد زکی پور، داریوش شجاعیان (46 - علی قربانی)، امید نورافکن (84- فرشید باقری)، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری (82 - حسن بیت سعید)
سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب گسترش فولاد/ فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی(80- علیرضا ارجمندیان)، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، احمدرضا زنده‌روح، سامان نریمان‌جهان، اسماعیل فرهادی، امید جهانبخش (71 - نیما مختاری)، رضا خالقی فر (66 - احسان افراز) و پیمان بابایی
سرمربی: فیروز کریمی

فرشید اسماعیلی در دقایق ۶۲ و ۸۸ برای استقلال گل زد.در این دیدار که شفر تغییراتی  را در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود آبی پوشان نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند و هر چند یک بار در دقیقه ۴۲ توسط روزبه چشمی تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند اما در مجموع فوتبال سرد و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند. 

در نیمه دوم استقلال کمی بهتر بازی کرد و موقعیت هایی را هم روی دروازه حریف ایجاد کرد که در دقیقه ۶۲ فرشید اسماعیلی با نفوذ از جناح چپ و ضربه ای زمینی توپ را از زیر دستان دخسوس به گل برتری آبی ها تبدیل کرد.درحالی که استقلال نمایش بهترش در نیمه دوم را ادامه می داد در دقایق پایانی باز هم این اسماعیلی بود که پاس خوب علی قربانی را در دقیقه ۸۸ به گل دوم تبدیل کرد تا شاگردان شفر با یک پیروزی خوب به رده نهم جدول رده بندی صعود کنند.

این چهارمین پیروزی استقلال در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بود و دومین برد شفر با این تیم محسوب می شود. آبی پوشان با این پیروزی ۱۶ امتیازی شدند و به رده نهم صعود کردند. 

شرح گل

 1-0 (استقلال): پاس عمقی بازیکنان از سمت چپ محوطه جریمه به اسماعیلی رسید و او با حرکت زیبا جلو رفت و توپ را با ضربه محکم وارد دروازه گسترش فولاد کرد.

2-0 (استقلال): پاس فوق العاده علی قربانی در موقعیت تک به تک توپ را به اسماعیلی رساند و او با یک بعل پا دروازه گسترش فولاد را برای بار دوم باز کرد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار