بازدید 12934

مردی عاملان قصاص برادرش را به رگبار بست

کد خبر: ۷۵۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 25 November 2017
ساعت 8 شب 29 آبان ساکنان محله‌ای در شهرستان «کوار» استان فارس، درتماس با پلیس 110از تیراندازی در یکی از خانه‌های محل خبر دادند.

به گزارش روزنامه ایران، دقایقی بعد و با حضور مأموران در محل مشخص شد مرد مسلحی پس از ورود به خانه زن و مرد میانسالی، هر دو را به رگبار گلوله بسته و گریخته است.
 
با گزارش دو جنایت به بازپرس کشیک و همزمان با حضورتیم جنایی، تحقیقات تخصصی برای کشف راز جنایت آغاز شد. تا اینکه کارآگاهان ردپای برادر شوهر دختر قربانیان ماجرا را در این جنایت به دست آوردند.
 
تحقیقات مقدماتی نشان داد دختر این خانواده مدتی قبل توسط شوهرش به قتل رسیده و با وجودی که خانواده قاتل اصرار زیادی برای بخشش فرزندشان داشتند، پدرومادر مقتول حاضر به گذشت از خون دخترشان نشده و دامادشان را بالای دار کشاندند. بنابراین برادر داماد جنایتکار در تصمیمی انتقامجویانه، اسلحه به دست وارد خانه مورد نظرشده و زن ومرد میانسال را به رگبار گلوله بسته بود.

سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی استان فارس گفت: به‌دنبال اعلام این جنایت تکاندهنده، تیم‌های جنایی پلیس آگاهی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری جنایتکار فراری را آغازکرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی