بازدید 12369

کشف کلاهبرداری٤میلیاردی در شبکه اجتماعی

کد خبر: ۷۵۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷ 25 November 2017
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری چهارمیلیاردی با روش شرط‌بندی و پیش‌بینی مسابقات فوتبال در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش شرق، سردار «سیدمحمود میرفیضی» در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی مراجعه و طرح شکايت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از وی توسط فردی در شبکه‌های اجتماعی، موضوع در دستور کار پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی با ایجاد کانال تلگرامی پیش‌بینی و شرط‌بندی فوتبال از مال‌باخته بیش از چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.  

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار كرد: مأموران پلیس فتا با دریافت این اطلاعات و انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق شدند متهم به کلاهبرداری را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کنند.

 سردار میرفیضی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به بزه انتسابی و راه‌اندازی کانال تلگرامی با هدف کلاهبرداری از شهروندان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پیش‌بینی مسابقات فوتبال و شرط‌بندی در فضای مجازی جرم است، افزود: از نظر قانون قماربازی و دایرکردن مرکز قمار چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی به استناد مواد ٧٠٥،٧٠٨،٧١٠ و ٧٨٠ قانون مجازات اسلامی جرم بوده و مجرم تحت پیگرد قانونی  قرار خواهد گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها