بازدید 12765

قتل مرد ميانجي هنگام دعوا با مادربزرگ

کد خبر: ۷۵۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱ 25 November 2017
نوه ناخلف كه متهم است هنگام درگيري با مادربزرگش در شهرستان تفرش، مرد ميانجي را با ضربات چاقو به قتل رسانده است، بازداشت شد.

به گزارش جوان، صبح ديروز مأموران پليس آگاهي شهرستان تفرش در تماس شهروندي با مركز فوريت‌هاي پليس 110 از دعواي خونين در روستاي فرسمانه با خبر شده و در محل حاضر شدند.

در اولين بررسي‌ها معلوم شد كه مردي 50 ساله كه مشغول كار بنايي در خانه زني سالخورده بود با ضربات چاقو مجروح شده و به علت شدت جراحت جانش را از دست داده‌است.

 همچنين مشخص شد زن سالخورده هم هنگام درگيري مجروح و به بيمارستان منتقل شده است. كارآگاهان پليس متوجه شدند كه عامل حادثه مردي 30 ساله است كه ساعتي بعد از حادثه او را بازداشت كردند. 

متهم وقتي مورد تحقيق قرار گرفت به جرمش اعتراف كرد و در شرح ماجرا گفت: ساعتي قبل به خانه مادربزرگم رفتم و به خاطر اختلاف قبلي كه با مادربزرگم داشتم با او مشاجره كردم. 

وقتي مشاجره ما بالا گرفت، مردي كه مشغول بنايي در خانه‌ بود براي ميانجيگري وارد شد و سعي كرد من را از دعوا دور كند. من كه به شدت عصباني بودم و براي دور كردن آن مرد دست به چاقو بردم و به او چند ضربه زدم كه روي زمين افتاد.

بعد به مادربزرگم حمله كردم و او را هم زخمي كردم و از خانه فرار كردم تا اينكه مأموران پليس به سراغم آمدند و من را بازداشت كردند.

متهم گفت: بعد از آن بود كه فهميدم مرد بنا به علت شدت جراحت كشته شده است. 

سرهنگ روح‌الدين يوسف‌وند، فرمانده انتظامي شهرستان تفرش گفت: تحقيقات بيشتر از متهم ادامه دارد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها