بازدید 5694
گزارش

ستاره تیم ملی ایران به بیمارستان منتقل شد+عکس

کد خبر: ۷۵۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 25 November 2017
ملی‌پوش ایرانی السد قطر در لحظات پایانی بازی با الدحیل به علت تنگی نفس و خستگی شدید به بیمارستان انتقال یافت.

ستاره تیم ملی ایران به بیمارستان منتقل شد+عکس

به گزارش تابناک ورزشی، مرتضی پورعلی‌گنجی که در حال حاضر اصلی‌ترین مهره تیم ملی محسوب می‌شود و اطمینان زیادی به خط دفاعی ایران داده است، در لیگ ستارگان قطر هم فصل درخشانی سپری می‌کند و با وجود مدافع بودن در ۹ مسابقه توانسته سه گل به ثمر برساند و حضور ثابت در تمام بازی‌ها داشته باشد.

السد دیشب بهترین فرصت را داشت تا در هفته نهم لیگ ستارگان قطر که در ورزشگاه خانگی جاسم بن حمد میزبان الدحیل بود به هشتمین پیروزی دست پیدا کند و جای حریفش را در صدر جدول بگیرد؛ اما یاران پورعلی‌گنجی با فرصت‌سوزی با نتیجه پُر گل ۴ بر ۲ شکست خوردند تا به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به الریان یک پله هم در جدول سقوط کنند.

پورعلی‌گنجی که علاوه بر عملکرد مثبت در خط دفاعی السد در هفته‌های سوم، چهارم و هشتم لیگ ستارگان قطر موفق به گلزنی با ضربه سر شده بود، امشب هم مثل تمام دیدارهای اخیرشان حضوری کامل مقابل الدحیل داشت؛ اما در دقایق پایانی مسابقه نتوانست به کارش ادامه دهد و با مشکل شدید جسمانی مواجه شد.

نام تائه‌هی، ستاره کره‌ای الدحیل در دقیقه ۸۹ به زیبایی دروازه السد را باز کرد تا نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیمش شود؛ اما بلافاصله پس از این گل، پورعلی‌گنجی روی خط محوطه جریمه درازکش روی زمین افتاد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا داور مسابقه دستور به حضور ماشین بازیکن‌بر در زمین را داشته باشد.

ستاره تیم ملی ایران به بیمارستان منتقل شد+عکس


پس از انتقال پورعلی‌گنجی به بیرون از زمین و بعد از آن رختکن تیم السد، تشخیص داده شد او به دلیل خستگی شدید و تنگی‌نفس نتوانسته به بازی ادامه دهد و برای جلوگیری از آسیب‌های جسمانی بیشتر این ملی‌پوش ایرانی به بیمارستان حمد انتقال یافت.باشگاه السد اعلام کرد در آزمایشات اولیه حال عمومی پورعلی‌گنجی مطلوب گزارش شده ولی بعد از استراحت شرایط جسمانی او به طور کامل بهبود پیدا می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر