بازدید 5300

تعریف سرمربی کرواسی از پرسپولیس و برانکو

من چیزهای زیادی از برانکو آموختم و هنوز هم با یکدیگر در تماس هستیم و هر هفته با یکدیگر در مورد فوتبال، پرسپولیس و لیگ ایران صحبت می‌کنیم.هر موقع هم که ایوانکوویچ به کرواسی بازمی‌گردد قرار ملاقات می‌گذاریم. برانکو یکی از بهترین مربیان کرواسی است که در سه لیگ چین، ایران و کرواسی قهرمانی شده
کد خبر: ۷۴۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 23 November 2017
دالیچ در گفت‌وگویی تازه با رادیو اینترنتی فارسی زبان در مورد سرمربی کروات پرسپولیس گفت: برانکو ایوانکوویچ دوست خیلی صمیمی من است. او خیلی به من کمک کرد تا جای پای خودم را در این حرفه سفت کنم. برانکو به مدت پنج سال سرمربی من بود و چیزهای زیادی از او  آموختم. ایوانکوویچ مربی خیلی خیلی خوبی است. او انسانی خوب و یک مربی حرفه‌ای است.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی جدید تیم ملی کرواسی در ادامه تمجیدش از سرمربی 63 ساله و هموطنش در پرسپولیس تصریح کرد: من چیزهای زیادی از برانکو آموختم و هنوز هم با یکدیگر در تماس هستیم و هر هفته با یکدیگر در مورد فوتبال، پرسپولیس و لیگ ایران صحبت می‌کنیم و او هم از من در مورد تیم باشگاهی و مربیگری  چیزهایی می‌پرسد. هر موقع هم که ایوانکوویچ به کرواسی بازمی‌گردد قرار ملاقات می‌گذاریم و در مورد فوتبال و همه چیز صحبت می‌کنیم. تنها می توانم از برانکو چیزهای مثبتی بگویم چون او خیلی به من کمک کرد. می‌دانم که برانکو چه تیم شگفت‌انگیزی از پرسپولیس ساخته است. سال اولی که برانکو هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، تیم در رده‌های پایین جدول لیگ برتر ایران بود، اما او کارش را به خوبی در این تیم انجام داد و سرخپوشان تهرانی را به قهرمانی لیگ برتر رساند و حتی امسال با این تیم تا مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت. به نظرم برانکو یکی از بهترین مربیان کرواسی است. او تنها مربی‌ کروات است که در سه لیگ مختلف یعنی چین، ایران و کرواسی قهرمانی را تجربه کرده است، اما در کنار این‌ها او انسانی فوق‌العاده است.

تعریف سرمربی کرواسی از پرسپولیس و برانکو

سرمربی 51 ساله تیم ملی کرواسی در مورد فوتبال ایران هم اظهار داشت: من با تیم‌هایم مقابل تیم‌های تراکتورسازی، استقلال و نفت تهران بازی کرده‌ام و شناخت زیادی از فوتبال ایران دارم. اخیرا پرسپولیس در خانه‌اش به تساوی بدون گل (مقابل پدیده) رسید و می‌دانم که این نتیجه خوبی برای برانکو و تیمش نیست. من اطلاعات زیادی از فوتبال کشور شما دارم و می‌دانم که ایران جواز حضور در جام جهانی 2018 روسیه را گرفته و (با خنده) ممکن است با هم در یک گروه قرار بگیریم. شناخت خیلی خوبی از لیگ ایران دارم و در تقابل با تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی کسب کرده‌ام و هیچ‌گاه در ایران شکست نخورده‌ام. در مجموع تجربیات خوبی از رویارویی با آنها دارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل