بازدید 3725

تولد فرزند بوژیدار، بیرانوند را دوباره فیکس کرد

کد خبر: ۷۴۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 23 November 2017
در شرایطی که علیرضا بیرانوند تمام 90 دقیقه دیدار مقابل پدیده را به چالش با هواداران پرداخته بود، تصور می‌شد در جدال برابر پارس برانکو تصمیم به تغییر دروازه‌بان تیمش داشته باشد اما یک اتفاق و شانس بزرگ بیرانوند باعث شده تا باز هم این گلر جنجالی فیکس باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا بیرانوند گلر پرحاشیه این روزهای پرسپولیس با توجه به اظهاراتش مبنی بر جدایی احتمالی از جمع سرخپوشان در نیم فصل، مورد غضب هواداران قرار گرفت و حتی دلجویی دیگر بازیکنان هم مانع واکنش هواداران در جریان دیدار مقابل پدیده علیه شماره یک ملی‌پوش نشد.

بیرانوند هم با رفتاری غیرحرفه‌ای پاسخ کنایه‌ها و شعارهای آنها را به بدترین شکل ممکن داد تا این داستان وارد فاز تازه‌ای شود. چالشی که به اولین تمرین بعد از دیدار مقابل پدیده نیز کشیده شد و جنجال دیگری بین طرفین رقم زد. بیرانوند البته ساعتی بعد با انتشار متنی ضمن گله‌گذاری عذرخواهی تلویحی خود را نسبت به این موضوع اعلام کرد. با این حال تصور می‌شد باتوجه به فشار روحی و روانی روی این دروازه‌بان برانکو ایوانکوویچ در جدال مقابل پارس جنوبی که فینال نیم فصل اول لیگ در جم محسوب می‌شود، تصمیم به تغییر دروازه‌بان تیمش داشته باشد. موضوعی که بلافاصله از سوی ایگور پانادیچ، مربی گلرهای این تیم رد شد و او اعلام کرد بیرانوند دروازه‌بان مورد اعتماد و شماره یک این تیم است و کسی حق گلایه فنی نسبت به او را ندارد و باید به عملکردش اعتماد کرد.
 
با همه این اوصاف شانس بوژیدار رادوشویچ برای همراهی پرسپولیس در جدال مقابل پارس جنوبی کم تصور نمی‌شد. دروازه‌بان کروات نیمکت‌نشین پرسپولیس که در این فصل تنها برابر استقلال‌خوزستان به میدان رفت و عملکرد قابل قبول و اطمینان‌بخشی در فصل گذشته نیز از خود به جا گذاشته است. اما در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد او پیشاپیش دیگر بازیکنان پرسپولیس در جدال مقابل شاگردان مهدی تارتار به زمین بیاید موضوع مربوط به تولد فرزندش باعث شده او در این شرایط درخواست مرخصی و بازگشت به کرواسی را از کادرفنی و برانکو ایوانکوویچ داشته باشد. 

فرزند بوژیدار به دنیا آمد و براین اساس او از برانکو درخواست کرده در این موقعیت در کنار همسرش باشد و راهی کرواسی شود. درخواستی که به نظر می‌رسد از سوی برانکو نیز مورد قبول واقع شود و نگهبانی از دروازه این تیم بار دیگر و بدون حاشیه به علیرضا بیرانوند سپرده شود. دیداری خارج از خانه و با جو هیجان‌انگیز استادیوم جم که همانند جدال مقابل استقلال به نظر می‌رسد همه چیز علیه تیم رقیب باشد. باید دید علیرضا بیرانوند در این شرایط پرحاشیه همانند 3 دیدار قبلی موفق خواهد شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد یا خیر.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر