بازدید 3164
۲
تکذیب اینستاگرامی

پانیونیوس:شجاعی محروم نیست اما تانیم فصل بیرون است!

هر دو طرف تأکید کردند که هیچ مسئله و اختلافی پیرامون مسائل مالی بین آنها یا درگیری در تمرین وجود ندارد و مطالب عنوان شده در برخی گزارشها واقعیت ندارند. با اینحال شجاعی تا نیم فصل از ترکیب کنارگذاشته شده!!
کد خبر: ۷۴۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 23 November 2017
باشگاه پانیونیوس یونان در صفحه رسمی اش اینستاگرام خبر محرومیت بازیکن ایرانی خود را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه یونانی پانیونیوس در آخرین پست خود در صفحه اینستاگرام، محرومیت مسعود شجاعی بازیکن ایرانی تیمش را تکذیب و اعلام کرد مشکلات را در داخل خانواده پانیونیوس حل خواهد کرد. در این پست اینستاگرامی که در آن تصویری از مسعود شجاعی به اشتراک گذاشته شده، آمده است:
باشگاه پانیونیوس و مسعود شجاعی بازیکن ایرانی این تیم برخی اخبار منتشر شده در برخی رسانه های ایرانی مبنی بر وجود درگیری بین او و یکی از هم تیمی هایش در جریان تمرینات را تکذیب کردند. در عین حال، هر دو طرف تأکید کردند که هیچ مسئله و اختلافی پیرامون مسائل مالی بین آنها وجود ندارد و مطالب عنوان شده در برخی گزارشها واقعیت ندارند.باشگاه پانیونیوس مثل یک خانواده است، و طبق معمول در چنین مواردی، مسائل و مشکلات پیش آمده در درون خانواده حل و فصل می شود.
با اینحال، مسعودشجاعی تا نیم فصل از ترکیب کنارگذاشته شده و قرار نیست بازی کند. این تناقض در موضع باشگاه یونانی برای رسانه های این کشور هم عجیب است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خدا پدر قانون گذار بيامرزه حالا كارش كجا هست؟
خدا پدر قانون گذار بيامرزه حالا كو كار
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار