بازدید 3521

براتی:درموردجزئیات پرونده‌باشگاهها حرفی ندارم

کد خبر: ۷۴۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 22 November 2017
عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای گری باشگاه توضیحاتی را درمورد اعتراض باشگاه نفت تهران و جزئیات مدارک ارسالی باشگاه‌ها به AFC توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، احمدرضا براتی عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای پس از پایان جلسه دبیران هیات‌های فوتبال استانی در جمع خبرنگاران درخصوص برگزاری کارگاه TMS اظهار داشت: سیستم TMS سیستم نقل و انتقالات آنلاین است که پیش از این فقط درمورد فوتبالیست‌های خارجی و مرد حرفه‌ای اجرا می‌شد که امسال این سیستم شامل حال بانوان هم می‌شود.

وی افزود: چیزی که تا سال گذشته در نقل و انتقالات فیفا مورد بررسی قرار می‌گرفت تنها انتقال بازیکنان بین‌المللی بود و متاسفانه ما در داخل چنین سیستمی نداشتیم اما خوشبختانه با مذاکراتی که با فیفا صورت گرفت سیستم داخلی TMS با قابلیت انطباق با نقل و انتقالات فیفا در اختیار فدراسیون فوتبال  ایران قرار گرفته شد. از این پس تمام نقل و انتقالات در این سیستم ذخیره خواهد شدو همه چیز به صورت آنلاین خواهد بود. چنانچه بازیکنی محروم باشد بلافاصله در این سیستم مشخص خواهد شد و نمی‌گویم اشتباهات به صفر می‌رسد اما مطمئنا به حداقل خواهد رسید.

براتی درخصوص رای کمیته بررسی صدور مجوز حرفه‌ای که با حذف نفت تهران همراه شد گفت: اگر دوستان درخواست تجدیدنظر درخصوص صدور مجوز را دارند می‌توانند به کمیته مراجعه کنند که یکی از اعضای آن هم آقای کفاشیان است. اما دوستانی که به این رای اعتراض دارند ابتدا باید مالکیت شان مشخص شود و در این کمیته از آنها سوال خواهد شد که آیا مالک باشگاه هستند یا خیر ضمن آنکه در مورد وضعیت باشگاه نفت تهران همه از همه چیز اطلاع دارند و نیازی به توضیحات نیست.

وی درخصوص اینکه نفراتی مثل صمد مرفاوی، امیرحسین صادقی و... اعلام کردند از استقلال طلب‌کارند و به پرونده آنها رسیدگی نشده و آیا ممکن است در صورت اعتراض به AFC فدراسیون دچار محرومیت شود، گفت: من در جریان اظهار نظر این دوستان نیستم و تمایل هم ندارم درموردش صحبت کنم. نمی‌توانم در این زمینه پیش‌بینی کنم چون خودم عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌‌ای هستم و نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم.
وی درمورد این سوال که مگر درمورد پرونده‌های ارسالی به AFC راستی آزمایی نمی‌شود، گفت: راستی آزمایی قطعا صورت می‌‌گیرد اما اینکه بخواهم درمورد ریز جزئیات صحبت کنم درست نیست و اجازه چنین کاری را هم ندارم.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل