بازدید 13566
۲

انتشار ترجمه کتاب خاطرات هیلاری کلینتون

کد خبر: ۷۴۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 22 November 2017
کتاب خاطرات «هیلاری کلینتون» با عنوان «آنچه اتفاق افتاد» ترجمه و توسط انتشارات نسل نواندیش روانه بازار نشر شد. این کتاب خاطرات و یادداشت‌های هیلاری از شکست در انتخابات اخیر آمریکا است که رکورددار پرفروش‌ترین اثر غیرداستانی درپنج سال گذشته شد.

به گزارش تابناک، وی در بخشی از کتاب می‌گوید: «من در برابر دونالد ترامپ شکست نخوردم، من در برابر دستگاه اطلاعاتی روسیه، مدیر اف بی آی، و در نهایت رای های الکترالِ هيئت انتخاب کنندگان رييس جمهور شکست خوردم... ماجرا از چه قرار است؟»

«کلینتون» در این کتاب به اشتباهات خود در روند نامزدی، نقش جنسیت‌گرایی در این جریان و دخالت روس‌ها در انتخابات پرحاشیه آمریکا پرداخته است. و اینکه چگونه بر خلاف تمامی نظرسنجی‌ها و پیش‌بینی‌ها، نامزد دموکرات‌ها شکست خورده و دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا شد.

در این کتاب شما پشت پرده سیاست در آمریکا را از زبان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌خوانید. هیلاری کلینتون به مشکلات داخلی آمریکا نیز اشاره می‌کند. اینکه در برخی ایالات هنوز امکانات برابر برای رای دهی به سیاه پوستان داده داده نشده است!

این کتاب توسط انتشارات نسل نواندیش در آبان ماه ۱۳۹۶ روانه بازار نشر شد. قیمت نسخه چاپی کتاب ۳۹۹۰۰ تومان و قیمت نسخه الکترونیک آن ۱۹۹۰۰ تومان است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قیمت نسخه الکترونیک کتاب خیلی زیاد است.
چرا هیچ اسمی از خانم فریبا جعفری نمینی که این کتاب رو بسیار روان و زیبا ترجمه کرده اند نبردید؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار