بازدید 10913
۴
تاوان هيس به پرسپوليسي ها با محروميت از جام جهاني داده مي شود؟

ادعاي بزرگ وتكان دهنده عليه بيرانوند/محمدرضاست باهويت برادركوچكتر!

کد خبر: ۷۴۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴ 21 November 2017
علیرضا نه، بلکه محمدرضا بیرانوند متولد ۶۷...! این اطلاعات تاييدنشده اما تكان دهنده را براي يك كانال تلگرامي از روستای سرابیاس خرم آباد فرستاده‌اند و افشاگر، به خاطر مسائل طایفه‌ای نامش را فاش نكرده است.  

به گزارش تابناك ورزشي، طبق ادعايي كه هيچ مرجع رسمي هنوز آن را تاييدنكرده و دروازه بان كنوني پرسپوليس هم نسبت به آن واكنشي نشان نداده؛ فردي كه امروز شماره يك تيم ملي فوتبال ايران را به تن دارد احتمالا محمدرضا صفربیرانوند متولد ۱۳۶۷است، فرزند مرتضی صفربیرانوند متولد روستای سرابیاس از کرگاه غربی، بخش مرکزی خرم آباد... اگر اين ادعا درست باشد محمدرضا هویت برادر کوچکترش علیرضا (متولد۷۱) را در اختیار گرفته و بصورت غیرقانونی در رده‌های سنی پایه بازی کرده.
در اين ميان حرف و حديث زياد است؛ بعضي ها مي گويند اصرار عجیبش برای جدایی از پرسپوليس و رفتن به سربازی و ربط دادن جدایی به نزدیک بودن جام جهانی در مصاحبه‌اش، ممکن است به علاقه برخي تیم‌های مجوزدار براي جذب او باشد که شايد اين زمزمه ها به گوش آنها هم رسيده باشد. اين افشاگر در ادامه مدعي شده كه حيدربهاروند (كه در نامه با اسم همايون آورده شده!) رییس سازمان لیگ هم از اين جزييات آگاه است. تابناك نمي تواند اين اطلاعات را مستقل تاييد يا رد كند.

گفته مي شود خبرنگاران برخي رسانه‌ها بی خبر نیستند. محمدرضا صفربیرانوند خرداد ۹۴ در مصاحبه با تسنیم، هویت علیرضای واقعی را انکار کرده و گفت: وقتی به نوجوانان نفت آمدم مربیان فکر می‌کردند صغرسنی هستم اما از ثبت ‌احوال خرم‌آباد استعلام شد تا مشخص شود که سن من واقعی است. یک برادر ۳ ساله دارم.
حالا اين افشاگري مي گويد: «بله. هویت برادر خردسال واقعی است. هویت علیرضا هم واقعی است اما هویت خودت هم واقعی است محمدرضا جان! سه برادرید، فرزند مرتضی و سیمین؛ با استعلام در می‌آید. وقتی در برنامه ماه عسل، بعضی حقایق را وارونه گفتی می‌خواستیم افشا کنیم.»

اين گزارش غيررسمي كه در صورت اثبات مي تواند فوتبال ايران را تكان دهد، در ادامه مي الزايد: «تلویزیون به روستای دره بادام در بخش چگنی رفت تا از وحید امیری گزارش بگیرد، اما محمدرضا به صداوسیما گفت نمی‌خواهد دوربین به روستای‌شان بیاید، چون از لو رفتن هویت واقعی‌می‌ترسید. همان موقع می‌خواستیم افشا کنیم.
در روستا، همه را قسم داده بودید به سکوت. اما هیس که به مردم دادی، دیگر تصمیم گرفتیم حرف بزنیم همولایتی عزیز.»

و سطر پاياني اين اطلاعات كه مي تواند موجب اتفاقاتي در فوتبال ايران شود:«حالا از خبرنگاران دعوت می‌کنیم به روستای سرابیاس بیایید و تحقیق کنید. علیرضا واقعی خودش هم فوتبال بازی می‌کرد اما به خاطر ترس از افشای تقلب برادر ملی پوش، مجبور شد قید فوتبال را بزند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ایران و ایرانیهای متقلب
همه جا تقلب بیداد میکنه، چیز عجیبی نیست، این فهنگ ما شده
واقعا" قیافه این به متولد 71 نمیخوره!
دست شما درد نكنه
وقتي قرارباشه كسي رو نابود كنيد
عالي و بي نقص عمل مي كنيد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی