بازدید 3451

باقری:آقای بیرانوند،عابدزاده بارفتارش عابدزاده شد

کد خبر: ۷۴۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 21 November 2017
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: آقای بیرانوند رفتار عابدزاده بود که در عابدزاده شدن او کمک زیادی کرد و باعث شد او برای هواداران اسطوره و ماندگار شود.

به گزارش تابناک ورزشی، نادر باقری در رابطه با بازی پرسپولیس برابر پدیده که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اظهار داشت: این مسابقه بازی بدی نبود اما پرسپولیس نتوانست موقعیت چندانی ایجاد کند که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وی در مورد حرکت بیرانوند که به هواداران در هنگام تشویق احمدرضا عابدزاده «هیس» نشان داد، تصریح کرد: متاسفانه این حرکات اصلا پسندیده نیست. این هواداران حق دارند اسطوره تیم‌شان را تشویق کنند و این موضوع به کسی ارتباطی ندارد.پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: یکی از اصلی‌ترین فرق‌های پرسپولیس و سایر تیم‌ها همین هواداران هستند که پرسپولیس را به یکی از بزرگ‌ترین تیم‌ها تبدیل کرده‌اند. در طول این سال ها بازیکنان بزرگ زیادی آمدند و رفتند و همین هواداران برای پرسپولیس باقی ماندند.

وی اضافه کرد: احمدرضا عابدزاده در طول این سال‌ها یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس بوده است. او درست است که در بحث فنی خیلی خوب بود، اما رفتارش با هواداران محبوبیت او را چند برابر کرد. آقای بیرانوند رفتار عابدزاده بود که در عابدزاده شدن او کمک زیادی کرد و باعث شد او برای هواداران اسطوره و ماندگار شود. نه تنها عابدزاده بلکه هیچ یک از بازیکنان بزرگ دیگر هم نبودند که بخواهد به هوادار بی احترامی کند و مقابل آن‌ها قرار بگیرد.

وی تصریح کرد:درست است بیرانوند در بحث فنی شاید گلر خوبی باشد اما نباید عملکرد خوب خط دفاع پرسپولیس را در ثبت این رکورد نادیده گرفت. از طرفی در یک دیدار مهم مانند بازی با الهلال عیار پرسپولیس مشخص می‌شود که ما دیدیم این دروازه‌بان چگونه عمل کرد. مطمئنا پرسپولیس از رفتن بیرانوند متضرر نخواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان