بازدید 3576
۱

اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس، استقلال و تراکتور

کد خبر: ۷۴۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 21 November 2017
داوری‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با حرف و حدیث‌های همراه بود؛ از گل استقلال که به اشتباه آفساید اعلام شد تا پنالتی علیه تراکتورسازی و پنالتی گرفته نشده برای پرسپولیس.

 به گزارش تابناک ورزشی، محمد فنایی کارشناس داوری برنامه نود درباره سه بازی مهم این هفته به نکاتی اشاره کرد که در ادامه می‌خوانید.

داوری مسابقه سیاه جامگان - استقلال: آفساید استقلال در نیمه اول اشتباه بود و کمک داور باید برای رسیدن توپ به مهاجمی که در آفساید نبود مکث می کرد. سرنگونی بازیکن استقلال روی کرنر در محوطه جریمه سیاه جامگان خطا و پنالتی نبود و روزبه چشمی بزرگنمایی کرد. آفساید استقلال در نیمه دوم روی کرنر به اشتباه اعلام شد و یک مدافع روی خط دروازه بود. تکل خطرناک بازیکن سیاه جامگان به دلیل خطای شدید باید با کارت قرمز جریمه می‌شد.

داوری مسابقه سپاهان - تراکتورسازی: سرنگونی مهاجم تراکتورسازی در محوطه جریمه خطا بود و مدافع سپاهان پای او را زد و باید پنالتی اعلام می‌شد. پنالتی سپاهان اشتباه بود و توپ در بیرون از محوطه جریمه به دست سینا عشوری برخورد کرد. سرنگونی ساسان انصاری پشت محوطه جریمه خطای بی ملاحظگی بود و کارت زرد دوم و اخراج مدافع تراکتورسازی درست بود.

داوری مسابقه پرسپولیس - پدیده: سرنگونی شایان مصلح  با لگد بازیکن پدیده روی خط محوطه جریمه خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می‌شد. لگد اکبر ایمانی روی زمین به پشت صادق محرمی به درستی با کارت زرد جریمه شد و کارت قرمز نیازی نبود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هروقت تیم ها ی تهرانی نتیجه نمی گیرن تقصیر داوره.!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار