بازدید 21073

گزارش علی دایی از مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده

علی دایی ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای زلزله زدگان جمع کرد.
کد خبر: ۷۴۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰ 21 November 2017
علی دایی در گزارشی اعلام کرد بعد از حسابرسی مشخص شد ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای کمک به زلزله‌ زدگان غرب کشور واریز شده است.
 
تعداد بازدید : 1962
 
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱۳
آفرین به علی دایی و مردم
زنده باد
به نظر، بهترین راه هزینه کرد این رقم گردآوری شده، خرید کانکس و خانه های پیش ساخته و ارایه به آسیب دیده گان است تا هر چه زودتر از گزند سرمای زمستانی و بی خانمانی، رهایی یابند.
سلامت و پاینده باشی جوانمرد
درود بر شرف و انسانیت علی دایی و مردم عزیز کشورمان
علی دایی همیشه مردمی بوده و خواهد بود
شیر مرد ایران زمین: دمت گرم. کجایند اونایی که فوتبالیست ها رو توهین میکنن. تو این مدت هزار تومان تونستید برای زلزله زده ها جمع کنین؟
آقای علی دایی من شما را دوستدارم و به شما افتخار میکنم . بزرگانی مثل شما مایه ی مباهات کشور هستید، خداوند شمارا پاینده و موفق نگهدارد.
خیلی مردی .. علی دایی. واقعا سمبل مردانگی و پهلوانی و قهرمانی هستی دادش. دمت گرم....
مرسی علی دایی
ممنون اقای دایی لطفا براشون کانکس بخرید
درود به شرفت
لطفا هرکاری میکنید کانکس نخرید. چون باعث میشه برای همیشه در کانکس زندگی کنند . یه مجتمع مثل متل بسازید هم ارزون میشه چون فقط هر واحد یک اتاق داره و یک سرویس بهداشتی و حمام . این مجتمع بعد از بازسازی مناطق زلزله زده هم کاربرد داره هم میتونه به جای هتل استفاده بشه و درآمدزایی کنه هم اینکه اونجاها نزدیک مسیر پیاده روی اربعینه و هرسال میتونه ازش برای اسکان استفاده بشه . و هم اینکه یک جای امن و ثابت هست برای اتفاقات ناگوار . از طرفی تعداد زیادی کانکس کنار هم باشن احتمال آتش سوزی هست و باید برای اب و برق رسانی بهشون لوله کشی و سیم کشی رو کار از روی زمین تا کانکس ها انجام بشه ولی به جاش اگر مثلا صدتا تک اتاق بغل هم بسازید تاسیساتش منظم تره و امن تر هم هستند. تابناک اینو پیشنهاد بده به بالادستی ها واقعا مهمه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار